انتقال بزرگ به پرسپولیس؛ تعویض 2 بازیکن با ستاره مورد نظر یحیی

پرسپولیس بعد از جدایی نابهنگام و غیرقابل پیش بینی عیسی آل کثیر حالا با کمبود مهاجم مواجه است و بیشتر از سعید عزت اللهی یا در کنار مقدمه برای به خدمت گرفتن او به دنبال مهاجم تمام کننده ای است. پرسپولیس در حال حاضر فقط مهدی عبدی و شهاب زاهدی را مهاجم دارد، زاهدی بیشتر سایه و وینگر است و عبدی هم تردید زیادی دارد. در این شرایط پرسپولیس سعی کرد شهریار مغانلو را برگرداند تا دیگر خللی در این خط باقی نماند.

البته حدود دو سه هفته پیش صحبت از بازگشت مغانلو در اطراف پرسپولیس به گوش می رسید اما در آن زمان جدی نبود و پس از حضور مغانلو در تمرینات سپاهان، آن موج خاموش شد.

بعد از اینکه گفته شد پرسپولیس به دنبال به خدمت گرفتن شهریار است، خبر رسید که سپاهان بابت قرارداد او 800 هزار دلار می خواهد که 40 میلیارد تومان می شود و اگر مبلغ 15 میلیارد برای او به عنوان مبلغ قرارداد حساب کنند، جذب آقای. گل فصل گذشته 55 یک میلیون دلار می شود که در این صورت بیش از یک میلیون دلار می شود و پرسپولیس با این مبلغ می تواند مهاجمی در حد لوکادیا جذب کند.
با این حال اخبار متفاوتی از تاریخچه مغانلو و پرسپولیس به گوش می رسد و همچنان موانع زیادی وجود دارد اما احتمال این انتقال اصلا کم نیست. اول اینکه شنیده شد موگانلو در دو روز اخیر به دلیل اینکه می خواست به پرسپولیس بیاید در تمرینات سپاهان حاضر نشده بود.

سپاهان در ترکیه حضور دارد و اردو زده و مغانلو نیز در ترکیه حضور دارد اما در تصاویر منتشر شده از بازی سه شنبه شب آنها مقابل الکویت که البته کم هم نیست، تصاویری از مغانلو وجود دارد اما عجیب است که دیروز این خبر دهان به دهان در اردوی پرسپولیس منتشر شد، شایعه شده که موگانلو نمی خواهد در سپاهان بماند و به همین دلیل با تیمش تمرین نمی کند.

ظاهرا مغانلو از امضای قرارداد با عیسی آل کثیر شاکی است و با افزایش تعداد رقبا در خط حمله، جو را برای خود خوب و مثبت نمی بیند. به جز عیسی، سپاهان رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری را خریداری کرده است که همگی توانایی بازی در خط حمله را دارند، اما از سوی دیگر مغانلو تنها دو رقیب در پرسپولیس دارد و می تواند اولین گزینه یحیی برای فیکس باشد. مخصوصاً چون گل محمدی اینطور است.این مهاجم بسیار علاقه مند است چون شهریار علاوه بر ویژگی های مثبتش در خط حمله، کمک زیادی به تیمش در دفاع می کند، از حضور او در تیمش بسیار استقبال می کند.

شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیس قصد دارد در ازای مبلغ توافق شده، وحدت خانوف و شاید یک بازیکن دیگر را به سپاهان واگذار کند و شاید فردی غیر از خانانف برای آزادی مقانلو هزینه کند تا این انتقال اتفاق بیفتد.

برخی از خبرگزاری ها دیروز گزارش دادند که یکی از بزرگترین موانع این انتقال محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان است وگرنه خوزه مورایس مشکلی با رفتن موگانلو ندارد.

همچنین شنیده می شود پرسپولیس به خود موگانلو ماموریت داده است تا دوشنبه هفته آینده رضایت نامه او را بگیرد و جواب این باشگاه را بدهد. البته روز گذشته با جدی شدن احتمال بازگشت مقانلو به پرسپولیس، مدیر برنامه های این بازیکن از جدایی وی از سپاهان خبر داد تا این انتقال همچنان در هاله ای از بلاتکلیفی به سر می برد.

بحث دیگه خدا رو شکر
پس از مطرح شدن نام هایی چون کریستین گیتکایر دانمارکی و استفان یوتیچ مونته نگرویی، حالا جهت گیری اخبار مبنی بر جذب مهاجم خارجی پرسپولیس به سمت بازیکنان سرشناس تری تغییر کرده و البته همه آن گمانه زنی و شایعه است.

از روز گذشته اخباری مبنی بر انتقال احتمالی عبدالرزاق حمدالله یا عمر اسلوما به پرسپولیس به گوش می رسد. دو مهاجمی که در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس رفتند و گل زدند. حمدالله مراکشی هم در جام جهانی حضور داشت که البته به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب شگفتی ساز جام حضور داشت و حضور بنزما در الاتحاد را تحت الشعاع قرار داد. سوما که برای تیم ملی سوریه مقابل ایران بازی کرد و دروازه بیرانوند را در دیدارهای ملی باز کرد، یکی دیگر از گزینه های سرخ پوشان در خط حمله است.

دیدگاهتان را بنویسید