ماجرای انتقال ستاره مورد نظر استقلال و پرسپولیس به قطر

ماجرای انتقال ستاره مورد نظر استقلال و پرسپولیس به قطر

حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، انتقال محمدامین حزباوی به باشگاه السد قطر را عاملی برای تقویت انگیزه فوتبالیست های ایرانی می داند و می گوید: یکی از خوبی های باشگاه های مولد، انتقال بازیکن است. از تیم های مطرح فوتبال و به نظر من انتقال محمد امین حزباوی به باشگاه السد قطر یک روند رو به رشد برای باشگاه فولاد، فوتبال خوزستان و کشور است.

وی همچنین گفت: این انتقال از نظر روحی تاثیر مثبتی در فوتبال ایران داشته و علاوه بر افزایش انگیزه، افق روشنی را برای جوانان ما ترسیم کرده است و اگر به مقوله استعدادیابی و برنامه ریزی توجه شود، این امر باعث می شود که این امر به خوبی انجام شود. نقل و انتقالات ممکن است برای بازیکنان دیگر اتفاق بیفتد. امروز تیم ما خوشحال است که زحمات طولانی مدت مربیان و سایر همکاران عزیزمان نتیجه داده است و افتخار می کنیم که فرزند باشگاه خود را در یکی از تیم های مطرح منطقه غرب آسیا می بینیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد همچنین در خصوص شرایط انتقال این بازیکن گفت: مجموعه مدیریتی باشگاه فولاد جوانب لازم را برای انجام این انتقال در نظر گرفته و با توجه به نوع قراردادی که بین باشگاه ما و السد قطر منعقد شده است. می توان گفت این قرارداد بهترین انتقال یک بازیکن در تاریخ فوتبال خوزستان یکی از بهترین نقل و انتقالاتی است که یک فوتبالیست مستقیماً از لیگ ایران به یک باشگاه خارجی داشته است.

وی همچنین در ادامه گفت: در این انتقال حفظ منافع باشگاه و بازیکن از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. از طرفی شرایط السد بهتر از سایر گزینه ها بود و آقای امین حزباوی هم اصرار به حضور در این باشگاه داشتند.

شعبانی در ادامه با آرزوی موفقیت برای حزباوی گفت: محمد امین به لطف استعداد ذاتی خود و روند رشد اصولی که در فوتبال داشت، مسیر حرفه ای شدن را در باشگاه فولاد خوزستان به پایان رساند که با توجه به اینکه این بازیکن قابل توجه است. این بازیکن در طول دوران ورزشی خود می تواند حضور در تیم ها و لیگ های بزرگ تری را تجربه کند.

دیدگاهتان را بنویسید