آیا هواداران پرسپولیس بازیکن مورد نظر یحیی را رد کردند؟

آیا هواداران پرسپولیس بازیکن مورد نظر یحیی را رد کردند؟

دانیال اسماعیلی فر گزینه اصلی پرسپولیس در خط دفاعی است که با انتشار مطلبی عجیب می گوید هنوز با تهرانی ها مذاکره نکرده است!

مدافع راست 29 ساله پرانرژی پرسپولیس در صفحه شخصی خود نوشت: این انتخاب آینده من است و تصمیمی خواهم گرفت که با پیشرفت فنی و تیمی برای من و باشگاه همراه باشد.

بعد از انتشار این خبر خیلی ها فکر می کردند مدافع راست نفوذی سپاهان با فشار هواداران اصفهانی چنین متنی را منتشر کرده است در حالی که اصل ماجرا چیز دیگری است.

رامین رضاییان که بازیکن مورد علاقه هواداران پرسپولیس است (نه رختکن این تیم و هم تیمی هایش!) پس از مصاحبه اخیر تلویزیونی خود در صفحه شخصی خود نوشت: «خیلی تجربه کردم و فقط به خاطر شما هواداران به پرسپولیس برگشتم. عالی بود و روزی که به آخرین روز خدمت تیم رسیدم برای این تیم جنگیدم و زحمت کشیدم. از آنجایی که پایان فصل بود و دروغ های زیادی در مورد قراردادم شنیدم، پس از مدت ها می خواستم به برنامه زنده تلویزیونی بروم و صادقانه درباره قراردادم، تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با شما صحبت کنم. عزیز آیا صحبت صادقانه و محترمانه در پایان فصل کافی است؟ نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما می خواهم از همه هم تیمی های عزیز و کادرفنی تشکر کنم. در کل ناگفته ها زیاد است اما به احترام شما هواداران دیگر نمی گویم و مثل همیشه سکوت می کنم. صداقت موهبت بسیار گرانبهایی است و آن که راست می گوید نادان نیست بلکه دلش می سوزد. پرسپولیس خانه ابدی من است. شما همیشه و برای همیشه در قلب من هستید، هواداران بزرگ پرسپولیس.

پرسپولیسی های رامین رضایان که طاقت خداحافظی با بازیکن مورد علاقه خود را ندارند، در فضای مجازی به رضا درویش، یحیی گل محمدی و حتی محمد محمدی (معاون باشگاه) حمله کردند و هشتگ «رامین باید بماند» را منتشر کردند.

همچنین برخی از هواداران احساسی به صفحه شخصی دانیال اسماعیلی فر و همسرش حمله کردند و به جایی رسیدند که این بازیکن هرگونه مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرد!

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود به خبرورزشی گفت: اجازه نمی دهیم بازیکن یا فضای مجازی در مورد پرسپولیس تصمیم بگیرد. هر بازیکنی را که یحیی گل محمدی بخواهد جذب می کنیم و به این رفتارهای احساسی و عجیب و غریب توجهی نمی کنیم همانطور که هر بازیکنی که سرمربی نمی خواهد قطعا ما را ترک می کند. ما همچنین با دانیال اسماعیلی فر تماس گرفتیم و به او اطمینان دادیم که نگران نباشد، زیرا به محض امضای قرارداد، هواداران پرسپولیس بابت باران به او تبریک می‌گویند.

باید منتظر ماند و دید که پایان این ماجرا با قرارداد دانیال اسماعیلی فر با پرسپولیس به پایان می رسد یا تمدید با سپاهان؟!

دیدگاهتان را بنویسید