سخت کوشی و مجاهدت از عوامل استقلال ملاثانی بود/ باید به نقاط قوت خود تکیه کنیم

ساعت: 17:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793410

قبل از اینکه با استقلال بازی کنیم، در مورد نفر آخر تصمیم می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد می گوید رقیب این تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیمی با ضریب همت و مبارزه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سید عباسی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: شروع خوبی نداشتیم و در نیمه اول خوب بازی نکردیم و مشکلات زیادی داشتیم.» مقابل تیم های پرتلاش لیگ دسته اول سخت کار می کنیم و در تیم استقلال ملاثانی هم عامل سخت کوشی، فشار و مبارزه بود.

وی افزود: با قاطعیت می گویم در نیمه دوم تا وقت اضافه بهترین تیم زمین بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اما تنها موقعیت استقلال ملاثانی در نیمه دوم به ثمر رسید. ” این برای ما نویدبخش بود که فرزندانمان دلشان را از دست ندهند. ما روی یک ضد حمله گل خوردیم که بچه هایمان با آرامش بازی را شروع کردند و از عمق و کناره ها به تیم حریف ضربه زدند. موقعیت های زیادی خلق کردیم و توپ هایمان گل نشد، اما اگر این کار را نمی کردیم و پیروز نمی شدیم، نگران کننده بود. چون وقتی بدون فرصت برنده می‌شوی، این اتفاق می‌افتد، اما وقتی فرصت ایجاد می‌کنی، روند درست است. ضربه نهایی آنی است، اما زمانی که بازیکنان ما در این لحظات حساس موقعیت ایجاد کنند، نویدبخش است.

سرمربی پدیده درباره عملکرد داور و اینکه آیا مشکلی وجود دارد که به آن اعتراض دارند، گفت: ما به مشکلات فنی داور توجه نکردیم اما دلیل افت بازی و تبانی اعتراض ما بود. البته من به این معنا معترض نیستم، فقط چرا بازی در حال خراب شدن است. بازی مرحله داوری خاصی نداشت و شاید مرداد امسال هم همینطور بود اما تنها مشکل ما این بود که چرا بازی اشتباه بود، اخطار داده نشد و زمان مسابقه کنترل نشد.

عباسی با بیان اینکه مشخص است تیمش از نظر تاکتیکی پیشرفت کرده است و این روند در بازی لیگ برتر مقابل استقلال ادامه خواهد داشت، گفت: توپ در آنها وسط زمین است. وقتی این عامل را داریم می توانیم به آن تکیه کنیم و با تمرین این قدرت را تقویت کنیم. هر جا که تیم ما بتواند توپ را بگیرد می توانیم سریع توپ را جابه جا کنیم و به موقعیت تبدیل کنیم و وقتی این شرایط را داریم باید به آن تکیه کنیم و آن را تقویت کنیم.

وی در خصوص نقش سلمان تاجار سرمربی تیم نود ارومی که امتیازات فنی را به نیمکت پدیده منتقل کرد و اینکه آیا او به ستاد پدیده اضافه خواهد شد که امتیازات را به گریلی واگذار کرد، خاطرنشان کرد: تاجدار به تیم ما اضافه نشده است. او تحت هدایت تیم نود ارومیه است و مشخصا با این باشگاه مشکل داشت اما به ستاد ما اضافه نشد. آقای گرالی نکات فنی را به ما گفت. شاید صلاح بود اما باید به این نکته اشاره کنم که آقای تاجار کاپیتان من و مربی تیم هایی مثل فجرسپاسی و پارسه بود و مربی دقیقی است. او با نود ارومیه قرارداد دارد، با نود ارومیه صحبتی نکردیم و اتفاقی نیفتاد. همانطور که قبلاً گفتم، ما در مورد آخرین نفر از کادرفنی قبل از بازی با استقلال تصمیم می گیریم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که آیا تیم بعد از بازی خانگی مقابل استقلال به تهران بازمی گردد، گفت: بله، برای بازی با پیکان به تهران برمی گردیم و بعد از بازی با پیکان به مشهد می آییم و امیدواریم موفق باشید. شما نمی توانید تنها باشید و این استان به این تیم نیاز دارد و هیچکس آن را انکار نمی کند، امیدواریم تعاملی باشد و همه دست به دست هم بدهند زیرا تنهایی بسیار سخت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید