ترافیک بالا و سخت کوشی مهاجمان استقلال

زمانی که جدایی شیخ دیابته و مهدی قائدی از استقلال قطعی شد، آبی ها باید جای خالی این دو مهاجم توانمند را پر می کردند و قبل از به خدمت گرفتن مهاجمان خارجی ابتدا امین قاسمی نژاد و سپس محمدرضا آزادی را به خدمت گرفتند.

استقلالی‌ها سپس با کوین یامگا قرارداد بستند، که به زودی جای ثابتی در تیم پیدا کرد و سپس یک فرانسوی دیگر به نام رودی یستست را که هنوز برای آنها بازی نکرده بود به خدمت گرفتند. اما شواهد نشان می دهد که زستد به زودی می تواند به عنوان یک مهاجم فیکس به جایگاه ثابتی در آبی ها برسد.

از بین شاگردان فرهاد مجیدی امروز، رودی زستاد، کوین یمگا، ارسلان مطهری، امین قاسمی نژاد، آرمان رمضانی و محمدرضا آزادی گروه 6 مهاجمی را تشکیل می دهند که شاید در نگاه اول تعداد زیادی به نظر برسد و این باعث ترافیک زیادی می شود. . این منطقه از زمین خارج می شود و رسیدن به یک ترکیب ثابت را برای همه مهاجمان دشوار می کند.

در بین این مهاجمان شخصیت هایی مانند کوین یمگا، امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی نیز حق بازی در پست هایی غیر از مهاجم را دارند. اما آنچه کاملاً قابل پیش بینی است دشواری هر یک از این مهاجمان برای رسیدن به یک ترکیب ثابت است که منجر به رقابت شدید بین آنها می شود. در نگاه اول اما شاید به نظر برسد که یمگا، زستد و مطهری نسبت به بقیه شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارند.

اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه یکی دو نفر از این مهاجمان تمایلی به ترک آبی ها ندارند تا شانس بیشتری برای بازی با سایر تیم ها داشته باشند منتشر شده است.

تعداد زیاد مهاجمان در استقلال و تنوع در نوع بازی آنها، هر چقدر هم که بازی برایشان سخت باشد، دست فرهاد مجیدی را کاملا برای انتخاب در این منطقه از زمین باز کرد، بنابراین مراقبت شیرین سرمربی آبی ها باید بهترین ترکیب را انتخاب کند. در خط حمله باشید.

دیدگاهتان را بنویسید