نقطه قوت اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران تکیه بر معنویت است


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822648

امیر شاطری با بیان اینکه نیروی اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران اتکا به معنویت و ایمان است، افزود: پس از گذشت 43 سال از انقلاب، ارتش از استان خارج نشده است زیرا محور آن اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، امیر سرتیپ دوم جلیل شاطری رئیس ستاد کل آجا در خراسان جنوبی امروز در نشست جمعی از فرماندهان عالی رتبه آجا در استان با نماینده ولی فقیه استان گفت: درایت امام خمینی (ره) نظم تاریخی تأسیساتی در ارتش ایجاد شده است که کل نقشه دشمن را خنثی می کند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به بخشی از رشادت های فرماندهان ارتش در جنگ گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس 407 عملیات آفندی و پدافندی توسط نیروهای مسلح انجام شد و ارتش نقش بسزایی داشت.

امیر شاطری افزود: ارتش پس از جنگ با دو موضوع مهم از جمله کمبود نیروهای متخصص و دوم کسب استقلال با استفاده از تجربه فرماندهان مواجه بود.

به گفته وی، امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح، اگر قدرتی داشته باشد، بر تکنیکی تکیه کرده که نیروهایش بر اساس دانش خود و هوشمندی نخبگان آن ساخته اند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه ارگان ها و نهادها در این مدت تغییر کرده اند اما نهادی که به پیام تاریخی امام خمینی (ره) پایبند است تنها نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی است. ایران.”

شاطری با بیان اینکه ارتش با تمام افتخارات خود در بحرانی که بر اثر بلایای طبیعی برای کشور پیش آمده بسیج و همه نیروها را بسیج کرده است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران درک می کند که ماموریتش سیاسی نیست بلکه ملی و فراملی دارد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز ارتش با همه مشکلات تجهیزاتی خود به جایی رسیده است که به دلیل تجهیزاتی که دارد یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقل است و قدرت دیگری در دنیا ندارد و نخبگان خود را پرورش داده و در میدان ظاهر شده است.

امیر شاطری به ائتلاف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ارتش و سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح برادران دوقلو هستند و ائتلاف بین آنها شکننده نیست و هرکس بخواهد آن را بشکند. ، آن را می شکنیم. . “.

وی با تاکید بر اینکه ارتش با کمک سایر نیروهای مسلح ثبات و امنیت مرزهای منطقه را حفظ می کند و نقطه قوت اصلی آن اتکا به معنویت و ایمان است، گفت: ارتش بعد از 43 سال از استان خارج نشده است. محور آن اسلام بود.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی مهمترین خصلت ارتش را مکتبی و انقلابی دانست و گفت: دومین ویژگی که ارتش را برای ملت عزیز کرد، ارتباط عمیق، صمیمانه، صمیمانه، متواضعانه و متواضعانه با مردم بود.

امیر شاطری گفت: امروز ما فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در خراسان جنوبی به مردم این اطمینان را می دهیم که مانند دیگر همرزمان خود در نیروهای مسلح به ولایت و ولایت وفادار هستیم و خواهیم بود. به هر تجاوزی قاطعانه پاسخ خواهد داد.” پدر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید