پیام ارتش جمهوری اسلامی به‌ مناسبت سالگرد شهدای اصحاب رسانه و ارتش



ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت 15 آذر سالروز شهادت شهدای اصحاب رسانه و ارتش پیامی صادر کرد.

پیام ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت سالگرد شهدای اصحاب رسانه و ارتش

به گزارش خبرگزاری موج


، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 15 آذر سالروز شهادت اصحاب رسانه و کارکنان ارتش بیانیه ای صادر کرده است که مشروح آن به شرح زیر است.

خبرنگاران متعهد، جهادگران عرصه بصیرت و راوی فرهنگ شهادت هستند و با هنر متعالی روزنامه نگاری، نورافشانی و روشنگری می کنند. این هنر نبوی مبلغان فرهنگ ایثار و شهادت را در صف مجاهدین قرار می دهد به گونه ای که حتی در پایان رسالت خبر شهادت خود را می نویسند و راوی فرهنگ ایثار می شوند. ایثار و شهادت و حاملان عزت و اقتدار مردمی در نزد ملتها.

اصحاب رسانه، آن مروجان واقعی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، دفاع از حقوق مستضعفان و اهتزاز پرچم روشنگری، آن را همت خود قرار دادند و چراغ راه ملتها شدند. کسانی که پیام مخالفت با مستکبران و پیروزی پیروان حق را به جهانیان می رسانند. امروز شهدای والامقام اصحاب رسانه از آنهایی که راه شهادت را در دفاع مقدس گام نهادند تا نخبگانی که در بالاترین پرواز خود 15 آذر را به نام شهدای رسانه و دهها رسانه گرامی داشتند. شهدای مظلومیت ساکنان غزه در جبهه جهاد به تبیین خط شهدا می پردازند.

جا دارد از زحمات این نخبگان رسانه ای تجلیل و قدردانی شود. به همین مناسبت مراسم تجدید میثاق و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه در جوار مزار این فرهیختگان و نویسندگان برگزار می شود. از امت حزب الله دعوت می شود در مراسم تجدید میثاق با شهدای والامقام رسانه در تاریخ 25 آذرماه از ساعت 14 الی 16 حضور داشته باشند.


آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.