بسیج در عرصه رسانه بسیار قدرتمند است/تحریم اصحاب رسانه اراده بسیج را تضعیف نمی کند


ساعت: 08:59
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920297

امیری با بیان اینکه قدرتمندترین رسانه جمهوری اسلامی ایران رسانه بسیج است، گفت: تحریم کارکنان رسانه بسیج اراده بسیج را تضعیف نمی کند و عزم بسیج را در این میدان نبرد افزایش می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از نقاط قوت غرب قدرت رسانه ای است به گونه ای که درصد بالایی از رسانه ها و فضای مجازی به استثنای تریبون های داخلی در این حوزه قرار دارند. دفع غرب و سازمان های جاسوسی برای اهداف خود دارد.

وی افزود: وقتی دشمن می بیند در کشوری بسیج در هر زمینه ای موفق بوده و پرچمدار است، از جمله اینکه امروز بسیج در عرصه رسانه عملکرد خوبی دارد و برای مقابله با دشمن تلاش می کند، بنابراین برخی از چهره های رسانه ای هستند. تلاش برای تحریم بسیج

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا با بیان اینکه امروز قدرتمندترین رسانه جمهوری اسلامی ایران رسانه بسیج است، اظهار داشت: بسیج در عرصه رسانه بسیار قوی است و تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است و به همین دلیل است که دشمن حمله به این معضل را آغاز کرده است. بسیج تحریم کارکنان حوزه رسانه.

امیری تصریح کرد: این تحریم نه تنها اثر منفی ندارد، بلکه عزم بسیج را در عرصه رسانه ای برای مقابله با دشمن تقویت می کند و به خوبی درک می کنند که رسانه بسیج در این زمینه بسیار موثر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر تا دیروز دشمن از حضور بسیج در عرصه سازندگی، سیل، زلزله و نبردهای دیگر هراس داشت، امروز دیدند که بسیج با قدرت در عرصه رسانه پیش می رود و بسیجیان متوجه شدند که چقدر در این عرصه موثر بوده اند که دشمن شروع به تحریم اصحاب رسانه کرده است.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا گفت: جایگاه بسیج باید قوی تر باشد و دشمنان بدانند که این تحریم هیچ گاه اراده بسیج را تضعیف نمی کند و با عزم قوی تری در میدان خواهند ایستاد و قطعاً دشمن در این عرصه شکست خواهد خورد. بسیج آنها را شکست خواهد داد.

امیری گفت: پایگاه ها در عرصه رسانه در زمینه تولید فیلم، ویدئو، پوستر و سایر زمینه ها بسیار موفق هستند و می توانند با تولیدات موثر با دشمن مقابله کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید