تکیه بر فرهنگ عاشورا و مهدویت جزء اقتدار جمهوری اسلامی ایران است


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909913

رهبران بیان کردند: هدف دشمن این است که از فضای مجازی برای منحرف کردن اذهان جوانان استفاده کند تا جوانان را نسبت به شعار «ما می توانیم» و استکبارستیزی بی تفاوت کنند، اما جوانان این کشور می توانند. با فرهنگ عاشورا هر کاری کنید دشمن را خنثی کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سران همایون در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفتند: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سرنگونی حکومت پهلوی، دشمنان جبهه باطل تمام تلاش خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران به کار گرفتند، اما در این سال ها ، در همه توطئه ها و شورش ها شکست خوردند

وی افزود: اندکی پس از پیروزی انقلاب، دشمنان از ابزار جنگ نظامی علیه کشور استفاده کردند و امروز جنگ ترکیبی را با هدف برهم زدن محاسبات به راه انداخته اند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به توهین های مخالفان به عاشورا تصریح کرد: آنچه باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران شده برگرفته از فرهنگ عاشورا و مهدویت است و مردم ایران اراده خاصی نسبت به اهل بیت دارند. بیت (ع) و به مدد این فرهنگ در مقابل زورگویان و مستکبران ایستاده اند.

رهبران گفتند: امروز دشمن گیج شده است زیرا می داند از همه ابزار برای حمله استفاده کرده و موفق نشده است، بنابراین روزهای افول آنها سرعت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ارادت به امام حسین (ع) نسل به نسل منتقل می شود و امروز دشمنان با هدف انحراف سعی در ایجاد شکاف بین نسل جدید مبتنی بر اسلام و فرهنگ مقاومت و عاشورا و تخریب حرم دارند. ذهن جوانان را داده اند، اما هرگز موفق نخواهند شد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: هدف دشمن این است که از فضای مجازی برای دورکردن ذهن جوانان اقدام کند تا بتواند جوانان را نسبت به شعار «ما می توانیم» و استکبارستیزی بی تفاوت کند، اما جوانان این کشور از فرهنگ عاشورا بیزارند، می توانند تمام نقشه های دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید