ترویج فرهنگ انتظار از اولویت های بنیاد مهدویت است.


ساعت: 21:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816361

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اردبیل:

رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان اردبیل از اجرای 21 برنامه به مناسبت نیمه شعبان در اردبیل خبر داد و گفت: احیای شب نیمه شعبان، نوید کاشت نهال میوه و طراحی 40 مسجد و 40 جشن در نیمه شعبان از جمله این برنامه هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام طه نجفی نژاد رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اردبیل در گفتگو با متاسفم وی به تشریح برنامه های نیمه شعبان در استان اردبیل پرداخت و گفت: به مناسبت نیمه شعبان در استان اردبیل 21 برنامه فرهنگی و مذهبی برگزار می شود.

حجت الاسلام نجفی نژاد به ختم قرآن کریم توسط مهدی جواران اشاره کرد و گفت: ختم قرآن کریم و ختم صلوات به نیت سلامتی امام زمان (عج) یکی از محوری ترین برنامه هاست. در بحبوحه شعبان

وی از راه اندازی کاروان شادی در اردبیل خبر داد و گفت: در نیمه شعبان گروه های مهدوی همزمان با تجدید میثاق با امام زمان (عج) به سمت امامزاده صالح (ع) پیاده روی می کنند و عازم سایت جمعه می شوند. دعا

حجت الاسلام نجفی نژاد در ادامه سخنان خود به برگزاری جشن با محوریت پیاده راه مرتفع قاپو اردبیل اشاره کرد و گفت: جمعه شب جشنواره اتومبیلرانی در مسیر امامزاده سیدصدرالدین اردبیل برگزار می شود.

وی همچنین به ویژه برنامه های فرهنگی در نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: مسابقه کتابخوانی با اهدای 10 میلیون جلد به برگزیدگان، نذر نهال میوه برای سلامتی امام زمان (عج) در یکی از اماکن عمومی شهر و ویژه برگزاری جشن نیمه شعبان توسط پیوندهای مهدوی در شهر اردبیل یکی از برنامه های نیمه شعبان در دارالارشاد است.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اردبیل احیای شب نیمه شعبان در برخی از مساجد خاص همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی را یادآور شد و گفت: طرح 40 مسجد، 40 جشن در شب. نیمه شعبان در استان اردبیل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 10 شب برنامه مذهبی هر شب در یکی از مساجد استان اردبیل همراه با سخنرانی و قرائت میلاد برگزار می شد، گفت: ویژه برنامه مهدوی نیز به مدت 10 روز از تلویزیون و رادیو پخش شد.

حجت الاسلام نجفی نژاد از برگزاری مسابقه پیامک در تلویزیون و رادیو خبر داد و گفت: فیلم و گرافیک نهضت فرهنگ انتظار و مهدویت از سیمای مرکز استان اردبیل نیز پخش می شود.

وی از توزیع جزوه ویژه فرهنگ مهدوی در روز چهارشنبه شعبان خبر داد و گفت: توزیع جزوه اعمال شعبان در فضای مجازی و زندگی واقعی، سخنرانی مهدوی قبل از خطبه نماز جمعه در تمامی شهرستان ها نیز از جمله برنامه های چهارشنبه شعبان است.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) اردبیل از تشویق تاکسی داران به استخدام صلواتی در نیمه شعبان خبر داد و گفت: ترویج نان صلواتی با نیت سلامتی و تسریع در ظهور حضرت در نیمه شعبان. مردمی و نانوایان) نیز در برنامه قرار دارد.تبلیغات بنیاد مهدیسام به مناسبت نیمه شعبان است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به ویژه برنامه های هنری نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: اجرای تئاتر و اجرای سرودهای مهدوی و برپایی نمایشگاه خوشنویسی مهدوی در امامزاده سیدصدرالدین از ویژه برنامه های هنری نیمه شعبان است. شعبان در استان اردبیل .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید