دنیا باید فرهنگ مهدویت را تبیین کند


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816441

حجت الاسلام مشرف گفت: فرهنگ مهدویت پاسخ گوی خواست جامعه بشری امروز برای پیمودن راه حقانیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاوارستان، حجت الاسلام محسن مشرف امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند با تبریک نیمه شعبان با تاکید بر اینکه امام عصر(عج) چهره ای از عدالت گسترده بین المللی در جهان دارد، گفت: سنت الهی گرفتن زمین است. از و امام زمان (علیه السلام) در پشت پرده غیبت مانند خورشید پشت ابر به مردم و عالم می رسد.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه دنیا برای برقراری عدالت نیازمند حضور حجت الهی است، افزود: ابعاد مختلف فرهنگ مهدویت باید برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه وجود امام عصر(عج) لطف خداوند متعال است، تصریح کرد: محرومیت جامعه از وجود مبارک امام به دلیل عملکرد خود انسان ها باید تلاش کند تا فاصله بین امام و امت و امید به تاریخی را پر کند. و جنبش انقلابی ادامه دارد. مردم ایران می توانند این تفرقه را از بین ببرند.

حجت الاسلام مشرف با اشاره به حضور مستمر مردم ایران ادامه داد: این ملت با وجود همه توطئه های دشمن، با برپایی انقلاب اسلامی گام بسیار بزرگی برداشته است که نقش موثری در اتحاد امت و امت و وحدت دارد. امام.”

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مردم در زمان اپیدمی ولیعهد نیز به ندای رهبری لبیک گفتند و جریانی از یاری مؤمنانه پرتاب کردند که نشان از فرهنگ مهدویت و انتظار دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت پاسخ گوی خواست جامعه بشری امروزی برای پیمودن راه حقانیت است، گفت:

حجت الاسلام مشرف با اشاره به اینکه بال سرخ شهادت و بال سبز مهدویت استکبار را می زداید، افزود: تقویت و تسریع حرکت الهی و عدالت محور انقلاب اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر خواستار پاسداری از حریم امام و ولایت سربازی در عرصه های مختلف هستیم، گفت: برای خنثی سازی دشمنان به سربازان متخصص و جهادی در عرصه فرهنگی و فضای مجازی نیاز است. طرح های ضد فرهنگی به موقع.جهاد تبیین نقشه های دشمنان در جنگ فرهنگی.

وی گفت: فرهنگ غنی اسلام و مهدویت باید در اختیار همه آزادگان و تشنه های جهان قرار گیرد چرا که این فرهنگ با فطرت مردم جهان سازگار است.

حجت الاسلام مشرفی در پایان با تسلیت درگذشت آیت الله علوی گرگانی گفت: امیدواریم حوزه های علمیه بیش از پیش در پرورش طلاب الهی، بصیر، انقلابی و جهادگر موفق باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید