تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ ازدواج آسان


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882571

باهوش بیان کرد: قبل از ارائه راهکار برای ازدواج آسان باید آسیب های ازدواج کودکان و سایر معضلات اجتماعی به حداقل برسد، بافت فرهنگی شهرستان رشتار در مناطق مختلف متفاوت است و برای هر منطقه برنامه ریزی جداگانه ای انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین باوش فرماندار رشتخوار صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان رشتخوار با گرامیداشت و تبریک عید سعید غدیر خم و آغاز دهه امامت و ولایت گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده است. در جلسات گذشته نهادهایی که مسئولیت پیگیری های لازم برای اجرای هرچه بهتر برنامه را بر عهده دارند، دهه های امام و ولایت و هفته عفاف و حجاب را در نظر گرفته و به سمت نهادینه سازی فرهنگ عفاف و عفاف پیش می روند. حجاب و ترویج فرهنگ ازدواج آسان.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ابتدا باید آسیب های اجتماعی از جمله ازدواج کودکان مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد، گفت: آسیب های اجتماعی در شهرستان نیاز به پیگیری و بررسی بیشتری دارد و باید در این زمینه کار فرهنگی انجام شود و ظرفیت روحانیت و روحانیون و روحانیون و روحانیون و روحانیون در این زمینه کار فرهنگی انجام شود. برای حل مشکلات فرهنگی باید از مبلغان استفاده کرد.

فرماندار رشتخوار در ادامه افزود: قبل از ارائه راهکار برای ازدواج آسان باید آسیب های ازدواج کودکان و سایر معضلات اجتماعی به حداقل برسد چرا که بافت فرهنگی شهرستان رشتخوار در مناطق مختلف متفاوت است و برای هر منطقه برنامه ریزی جداگانه ای انجام شود.

باهوش تاکید کرد: باید در سطح شهرستان رشتوار الگو قرار دهیم و هزینه های اضافی مراسم را کاهش دهیم، رشتوار جبهه تشیع در منطقه است، بنابراین مناسبت های ملی و مذهبی باید در سطح شهر به ویژه در روستاها و روستاها به نحو احسن برگزار شود. با تمام ظرفیت نهادهای فرهنگی و متولیان عرصه فرهنگ باید در جهت ترویج و توسعه فرهنگ عمومی استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید