پایداری اسلام از برکات فرهنگ عاشورا است/ عاشورا ماهیت فتنه 88 را آشکار می کند


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1888968

فرمانده نیروی زمینی ارتش حضرت عباس(ع) ماه محرم را فرصتی مهم برای انتقال فرهنگ اسلامی و دینی به نسل جوان جامعه دانست. وی گفت: امروز همه ما وظیفه داریم پیام عاشورا را به نسل های آینده برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سردار غلامحسین محمدی گفت: امروز همه ما وظیفه داریم پیام عاشورا را به نسل های آینده برسانیم و از این رو انتقال فرهنگ عاشورا به نسل آینده حائز اهمیت است. آینده امری ضروری و کاری عظیم و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ایجاد چنین نمایشگاه هایی کار زیادی است، گفت: حضور در جبهه های جنگ با سلاح و مهمات همراه است و بعد از جنگ برای حمایت از انقلاب و اسلام به کارهای فرهنگی نیاز است و امروز کار در فضای مجازی مانند جنگ با سلاح و مهمات در اواسط نبرد.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه ماه محرم فرصت مهمی برای انتقال فرهنگ اسلامی و دینی به نسل جوان جامعه است، ادامه داد: وی گفت: امروز همه ما وظیفه داریم پیام عاشورا را به نسل های آینده برسانیم و این کار ارزشمند برگزارکنندگان نمایشگاه لب تشنه است که پیام و فرهنگ عاشورا را به جامعه و نسل های آینده منتقل کند. بنابراین باید فرهنگ عاشورا را به نسل آینده منتقل کرد.»

فرمانده معظم کل قوا حضرت عباس (ع) استان اردبیل پایداری اسلام را از برکات فرهنگ عاشورا، خون امام حسین (ع) و یاران باوفایش دانستند و اظهار داشتند: به فرموده امام (ره) محرم صفر اسلام را زنده نگه می دارد و امروز فرهنگ عاشورا و درس های ماه محرم ما را در مقابله با دشمنان خبیث و نقشه های شوم آنان توانا ساخته است.

109aced0 07be 4174 a760 df7913a82810 خبر خاکستری

وی حماسه حسینی را رمز تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و همزمانی با ماه محرم، رسوایی طاغوت بود و قیام 88 با عاشورا رسوا شد. به نمایش گذاشته خواهد شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس، دوران دفاع مقدس، تداوم انقلاب اسلامی و خاستگاه دفاع مقدس و از خودگذشتگی مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام است. نهضت عاشورا گفت: مدافعان حرم در حفظ و پایداری اسلام و انقلاب نقش بسزایی داشتند و جان خود را مقدم بر دشمن قرار دادند و امروز باید بدانیم که اگر رشادت ها و ایثارگری های مدافعان نبود. وضعیت فعلی کشور بسیار بدتر از سوریه فعلی خواهد بود.

وی تصریح کرد: نهضت عاشورا بهانه ای برای فرونشاندن اغتشاشات در کشور بود و اگر محرم نبود، اگر درس کربلا و تاریخ عاشورا نبود امروز نامی از اسلام باقی نمی ماند و اینکه به همین دلیل است که می توان گفت؛ حماسه عاشورا مملو از شعارهای آزادی، استقامت و عزت نفس است.

لازم به ذکر است: نمایشگاه لب تشنه از اول محرم افتتاح شد و این نمایشگاه 14 سال است که هر روز از ساعت 18 الی 24 بازدید می شود و غنایم به کربلا و در نهایت در ماکتی از مسجدالحرام.

9a021a84 cbe2 4388 bfd5 2d97a03d597a خبر خاکستری

cf9ea03e 8644 4ecd ba71 8afb0cb13766 خبر خاکستری

ee3d23b5 fdbd 4b8b 9a90 8a283e791a4d خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید