ندای آزادی بشر در روز قدس، رژیم صهیونیستی را نابود می کند/ ماهیت صهیونیست ها بر جهانیان آشکار است


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834467

رئیس فراکسیون حامی جبهه مقاومت و آزادی قدس گفت: وقتی جهان با ندای آزادی بشر متحد می شود و این تصور ایجاد می شود که رژیم صهیونیستی سرطانی است که باید ریشه کن شود زیرا بقای آن برای بشریت خطرناک است. رژیم صهیونیستی هر روز به سمت نابودی پیش خواهد رفت.

«احمد حسین فلاحی» رئیس فراکسیون حامی جبهه مقاومت و آزادی قدس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وی با اشاره به اینکه فلسطین اشغالی امروز در جهان بین دو جریان اصلی قرار دارد که بدون شک پیروزی با جبهه مقاومت است، گفت: از یک سو جریانی پشت رژیم کودک کش صهیونیستی وجود دارد که شامل آن می شود. ارتجاعی این جبهه مقاومت است که علیه رژیم دروغین صهیونیستی قیام کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جبهه مقاومت هر روز توان دفاعی و رزمی خود را تقویت می کند، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در تلاش است ماهیت واقعی صهیونیست ها را به افکار عمومی جهان معرفی کند و به همین دلیل است که امروز بسیاری از مردم جهان از مردم فلسطین حمایت می کنند. نشان دادن نفرت جهانی. حالت.

فلاحی گفت: پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نه تنها در سطح دولتمردان عرب، بلکه در سطح ملت های آنها نیز در حال پیگیری است. علاوه بر این، پوشاندن جنایات مسلمانان تحت این رژیم سرطانی طبیعی است.

رئیس فراکسیون حامیان جبهه مقاومت و آزادی بیت المقدس با بیان اینکه رژیم دروغین صهیونیستی به نقش جبهه مقاومت در تضعیف صهیونیست ها پی می برد، گفت: رژیم صهیونیستی در طول جنگ 33 روزه چندین بار موفق به اشغال سرزمین های فلسطین شد. اما امروز می بینیم که از بسیاری از سرزمین های اشغالی عقب نشینی کرده و در داخل مرزهای خود امنیت ندارد.

فلاحی خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین های اشغالی منتظر پهپادهای جبهه مقاومت است و امنیت و آرامش یهودیان صهیونیست را از بین می برد. اجازه دهید نگهبانان شما با سلاح در شهر حرکت کنند. این بدان معناست که صهیونیست ها احساس آرامش نمی کنند و نمی توانند امنیت خود را تضمین کنند.

وی با اشاره به اینکه تجمع ملت های آزادیخواه در روز قدس و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی مقدمه ای برای نابودی صهیونیست هاست، خاطرنشان کرد: باید از بین برود زیرا هر روز بقای آن برای بشریت خطرناک است، رژیم صهیونیستی به سمت نابودی خواهد رفت. .

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید