بیزاری از رژیم صهیونیستی مقاومت جهانی در جهان ایجاد کرده است/ راهپیمایی قدس صهیونیست ها را نابود می کند


ساعت: 08:45
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834493

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انزجار ملت های جهان از رژیم صهیونیستی هر ساله روز جهانی قدس را بیش از سال های گذشته در جهان پرشورتر کرده است.

«حمیدرضا ترگی» نماینده بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وی با اشاره به انزجار جهانی از رژیم صهیونیستی گفت: یکی از دلایل انزجار جهانی از اقدامات نژادپرستانه، تروریستی و وحشیانه صهیونیست ها در جهان، ظلم، ضد انسانی و ضد حقوق بشری ارتش اسرائیل است. . “

وی با اشاره به اینکه در دهه های اخیر هر آنچه مردم از رسانه ها شنیده اند نشان از کشتار، تخریب و اشغال اجباری منازل و سرزمین های مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی دارد، خاطرنشان کرد: شکنجه مردم فلسطین توسط رژیم دروغین صهیونیستی است. باعث شد ملت های آزادیخواه جهان از صهیونیست ها احساس انزجار کنند.

موتلک یکی از اعضای شورای مرکزی با بیان اینکه بیش از 500 سازمان غیردولتی و غیردولتی در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند، گفت: این سازمان های غیردولتی اخبار و رویدادهای فلسطین، مقاومت در برابر جنایات و جنایات اسرائیل را دنبال می کنند.

ترچی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت هر روز بیش از پیش توان دفاعی خود را تقویت می کند و امروز به موشک ها و پهپادهای عظیم رسیده است. جبهه مقاومت اگرچه به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، اما همچنان سرکوب شده است. او هرگز از روش های غیرانسانی استفاده نکرده است، بلکه به مخالفان خود که سربازان رژیم صهیونیستی هستند حمله می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز صهیونیست ها در مدارس خود درس نسل کشی فلسطین و نسل کشی مسلمانان را می آموزند و آن را به عنوان یک برنامه جدی دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که جبهه مقاومت همواره حتی با دشمنان خود حتی با دشمنان خود از موضع انسانی برخورد کرده است. ” به همین دلیل است که مردم جهان از ظلم و ستم فلسطین حمایت می کنند.

معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مجمع عمومی جهان در روز جهانی قدس منجر به نابودی رژیم صهیونیستی می شود، گفت: باید در ریشه کنی جهانی صهیونیست ها برگزار شود. سرطان.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید