حادثه شیراز ماهیت واقعی جریان تکفیری و رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و قمیجان در شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب; وی با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان گفت: حادثه شیراز اقدامی تروریستی و بزدلانه بود که بار دیگر ماهیت واقعی جریان تکفیری، سلفی گری، داعش و رژیم صهیونیستی را به مردم ایران و جهان نشان داد.

وی گفت: کسانی که ناخودآگاه با شعارهای تخریبی سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایثارگر ما را زیر سوال می برند باید بدانند که کوچکترین پدیده داعش همان حادثه ای است که در شیراز رخ داد.

آصفری افزود: اگر حمایت و دفاع جانانه نیروهای مسلح در جبهه های مقاومت نبود، امروز شاهد اقدامات تروریستی در سطح شهرها و روستاها و در همه جای کشور بودیم چرا که موضوع شیعه و اهل سنت برای جریان تکفیری مهم نیستند، اما با اصل ملت‌های مسلمان مشکل دارند».

نماینده اراک، قمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: اقدامات انجام شده نشان می دهد که هدف جریان تکفیری ناامنی و اختلاف در شهرهای کشور است. ما باید در برابر اقدام وحشیانه جنبش تروریستی مقاومت کنیم و با آن مقابله کنیم و از دستگاه های امنیتی انتظار داشته باشیم که مسائل و قضایا را زیر نظر داشته باشند تا شاهد اقدامات تروریستی در سطح جامعه نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در کشور دست به اقدامات تروریستی می زنند باید بدانند که ملت ایران امت حسینی و امت شهیدپرور است و این گونه اقدامات تکفیری اجازه ایجاد نقص در مسیر انقلاب را نخواهد داد. و ارزش هاست و باعث افزایش دلبستگی مردم به نظام و انقلاب خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید