رژیم صهیونیستی کودک کش در آستانه سقوط / پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان برسانیم


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889658

سردار ابوالفضل شکارچی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی قرار داشت، گفت: امروز تمام رسانه های دنیا معطوف به انقلاب اسلامی هستند و باید هوشیار باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار ابوالفضل شکارچی عصر امروز در مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره های رسانه ای سال سپاه کربلا که با حضور فرمانده سپاه کربلا، خبرنگاران و اصحاب رسانه در ساری برگزار شد، با بیان اینکه استان مازندران در حوزه خبرنگاری شهید باغبانی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با رسالت خبرنگاران تبیین می شود و اگر رسالت زینبی نبود حادثه عاشورا به فراموشی سپرده می شد زیرا پیام این خانم در این حماسه بی نظیر بود.

وی گفت: استان مازندران شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و در مقابله با دشمنان پیشگام بود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه کار رسانه فراتر از کار مادی است و کار ما یک رسالت دینی است، تصریح کرد: اگر پیشکسوتان عرصه رسانه در این کار موفق بوده اند به دلیل رویکرد انقلابی است و اینکه رویکرد مبتنی بر رسالت و وظایف اصحاب رسانه بود.

وی با بیان اینکه کار خبرنگاری یک رسالت دینی و انقلابی است و هر جا که موفق بوده ایم به این رویکرد توجه شده است، تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی باید به نسل آینده و جهانیان منتقل شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان به سربلندی، عزت و عزت دست یافته است به برکت خون شهدا و فهیم و الهی است. رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی).

شکارچی خاطرنشان کرد: امروز جنگ نرم، عملیات روانی، جنگ رسانه ای و جنگ شناختی دشمن از طریق امپراتوری رسانه ای با تمام قوا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دشمنان شکست خورده در میادین سخت و مقابله نظامی با دشمن به کار گرفته می شود. این سیستم جنگ نرم را استراتژی اصلی خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: ما با نبرد نابرابر و جنگی روبرو هستیم که دشمن مانند امپراتوری رسانه ای صهیونیست محور مقابله با آرمان های جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داده و تا نابودی آن آرمان ها دست از دشمنی خواهد برد. .

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام اینکه رویکرد انقلابی خبرنگاران باعث موفقیت ما در عرصه های مختلف شده است، گفت: امروز هدف همه رسانه های دنیا ضد اسلام است. انقلاب و ما باید هوشیار باشیم.»

شکارچی با بیان اینکه رسانه ها مهمترین ارتش انقلاب اسلامی هستند، گفت: تمام حرکت و توانمندی های این ارتش برای رسیدن به هدف تعیین کننده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است، گفت: خبرنگاران افسران شجاع و خلاق جنگ نرم و سربازان مبتکر امام زمان (عج) هستند و این انسجام را از بین می برد. دشمن

این مسئول رسالت اصلی رسانه در کشور را پاسداری، حفظ و توسعه تعمیق ارزش های دینی، انقلابی و ملی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد انحراف مسائل اصلی کشور است و با مردم مهربان نیست، تصریح کرد: اکثر مسئولان کشور مشکلات مردم را حل می کنند. ما نباید اجازه دهیم دشمن بذر ناامیدی را در کشور بکارد و ما باید راوی دشمن باشیم زیرا روایت اول بسیار مؤثر است.


شکارچی با بیان اینکه خبرنگار و رسانه باید در همه حال به عنوان سفیران انقلاب مورد توجه قرار گیرند، تصریح کرد: خبرنگار باید بر اساس نیاز انقلاب کار کند و تولید کننده جریان باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه باید امید و صبر را در افکار عمومی نهادینه کرد، افزود: مطالبات رسانه ها باید خشنود مردم، فعال سازی مسئولان و ناامید کننده دشمن باشد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها و خبرنگاران باید جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند چرا که مقام معظم رهبری به درستی این موضوع را مطرح کرده اند.

شکارچی با بیان اینکه امروز از توان نظامی و دفاعی بالایی برخورداریم و به دستاورد عظیمی دست یافته ایم که برای دنیا تعجب آور است، گفت: این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی نیاز به تبیین دارد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید به حوزه رسانه و خبرنگاری عمق راهبردی بدهیم، گفت: رسانه ها و خبرنگاران باید به واقعیت ها پی ببرند و از هر مکتبی که خلاف منافع ملی است و مردم دوری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید