دشمن با حمله به بچه ها در حرم شاهچراگ ماهیت خود را آشکار کرد


ساعت: 09:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909897

کارشناس فرهنگ و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی فارس:

حجت الاسلام ارودا گفت: به نظر من مهمترین درسی که از این حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (سلام الله علیه) می گیریم حفظ وحدت داخلی و حرکت قوی در مسیر ایران و پرداخت است. توجه به مقوله امنیتی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، با گذشت 15 غروب از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، درد هر روز تازه تر، دل ها غمگین تر و اشک جاری می شود.

در واقع این حادثه فقط یک حادثه تروریستی نیست بلکه نمونه ای از جنگ ترکیبی است و باید از جنبه های مختلف بررسی و به آن نگاه کرد و در قالب حرکت جهادی برای مردم تبیین کرد.

این بلای هولناک در واقع می تواند درس عبرتی باشد برای کسانی که به خواب می روند و فکر می کنند ممکن است دشمن با ما همدردی کند، اما بدیهی است که دشمن به دنبال تداوم دشمنی و نابودی ایران است.

خجت الاسلام والمسلمین عبدالعظیم ارودا کارشناس فرهنگی و تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه حادثه تروریستی شاهچراغ را ابعاد مختلفی دانست و گفت: دشمنان رژیم از هر فرصتی برای حمله به اسلام و انقلاب اسلامی استفاده می کند و این حملات تروریستی یک نمونه است.

وی تصریح کرد: حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (سلام الله علیه) از یک سو باعث بصیرت افزایی در جامعه شد و از سوی دیگر برای همگان مشخص شد که منشأ ناآرامی ها و دشمنی ها کجاست.

آرودا افزود: اینکه دشمن در این مکان مقدس به نیات شوم خود عمل می کند و به مردم عادی و زنان و کودکان حمله می کند نشان از کینه و دشمنی او با ایران و ایرانی است.

این کارشناس فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی استان در ادامه بیان کرد: دشمن در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) نشان داد که به دنبال ترویج و گسترش خشونت در جامعه است و بقای او در ایجاد خشونت است اما آینده نگری. افراد از این رفتار جلوگیری کردند.

آرودا با بیان اینکه آنچه واضح است و همه تحلیلگران موافق هستند این است که دشمن از هیچ حربه ای علیه ملت عزیز ایران دریغ نمی کند، گفت: به نظر من مهمترین درسی که از این حادثه تروریستی می توان گرفت این است که وحدت داخلی است. در مسیر ایران محکم بمانیم و حرکت کنیم و به مقوله امنیت اهمیت دهیم و بدانیم که برای تجزیه ایران ابتدا دشمن تلاش می کند جامعه ما را ناامن کند.

این مقام مسئول بیان کرد: دشمنان برای جلوگیری از حرکت ایران قدرتمند دست به تحریم و ترور می زنند و متوجه شده اند که تحریم ها بی اثر بوده و وارد فاز ناامنی و رعب و وحشت در جامعه شده است و این حربه نیز با مردم شکست خورده است. آینده نگری.

آرودا با اشاره به اینکه دشمن با برنامه ریزی برای حمله به کودکان ماهیت خود را به جهانیان نشان داده است، افزود: بر همگان آشکار است که دولت دروغین رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل، دولت آمریکا و کودک کش عربستان سعودی پشت سر هستند. این حادثه و آنها می خواهند نقشه های خود را عملی کنند و از هیچ وسیله ای دریغ نمی کنند، چه کشتن کودکان، چه دزدی و چه ناامنی.

این کارشناس فرهنگی در خصوص وظایف همسنگران شهید آرشام سرداران بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حرکت و پویایی مهمترین چیزی است که باید در یک دانش آموز متدین و انقلابی وجود داشته باشد و این مشکل را در رفتار او می توان دید، لذا دانش آموزان باید شهیدان راه خود را اینگونه ادامه دهند.

آرودا تصریح کرد: آرشام، آرتین و محمدرضا در تاریخ نجات یافتند و در جایگاه الگو قرار گرفتند و آنچه امروز همکلاسی ها و همسالان این دانش آموزان شهید باید از آن بیاموزند این است که راه پیش روی کشور استقلال و حفظ آرمان است. ارزش های زنده

این کارشناس سازمان تبلیغات فارس در ادامه با تاکید بر اینکه این دانش آموزان باید با قرار گرفتن در این مسیر تلاش کنند و تقوای الهی را در عرصه یادگیری و کسب علم رعایت کنند و آینده کشور را در گرو تلاش خود بدانند، تصریح کرد: دانش آموزان عزیز. آنها باید بدانند که کشورهای استعماری، استکباری و کودک کش نمی توانند الگوی موفقی برای ما باشند و خدا عنایت کند که در آینده نزدیک اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار از روی نقشه محو شوند.

وی در پایان گفت: در جهاد وظیفه هر دانش آموزی آموختن حقایق و درک مطالب برای انتشار و تبیین حقایق و عزت کشور و مبارزه با استکبار است زیرا ماهیت انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما باید با آن مبارزه کند. استکبار و دفاع از آن، او از مستضعفان است.

به گزارش شیرازه ، دشمن برای رسیدن به هدف خود که تجزیه و نابودی ایران است از هیچ نقشه ای کوتاهی نکرده و به زن و مرد و کودک و سالخورده رحم نکرده و دشمن نشان داده که نمی تواند همدردی کند. با مردم ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید