مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم شاهچراگ در گچساران+عکس

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در بخشی از سخنان خود در این مراسم گفت: اولاً همه در هر نقطه ای از دنیا یا ملحد کامل هستند و به هیچ چیز اعتقاد ندارند یا هر دو را دارند اما همه انسان ها. ادعا می کنند که مردم به نوعی مورد احترام هستند و هر یک ادعا می کنند که کرامت و جان انسان محترم است.

و افزود: لذا عده ای به همین بهانه مدعی حقوق بشر می شوند، در حالی که این ادعا دروغی بیش نیست و تنها به منافع و نیات خود می اندیشند، پس زن از نظر آنها بازیچه ای بیش نیست.

امام جمعه قاچاران تصریح کرد: امروز رسانه های دشمن رسالت توهین به انسانیت و دروغ پردازی دارند، مثلث شوم عبری-عربی-غربی شبانه روز در حال ایجاد شورش و ایجاد ناامنی در هر نقطه از جهان است که مطابق میل آنها نیست. و نه اینکه برای مردم ارزش قائل نیستند.

حجت الاسلام حجازی گفت: قرآن می فرماید هرکس ناآرامی ایجاد کند و باعث ناامنی شود و به جان مردم آسیب برساند، جرمش از کشتن انسان بزرگتر است. مردم دارای ویژگی هایی مانند وجدان، حیا، راستگویی و احترام به اخلاق هستند و احترام دیگران وجود دارد، در حالی که رهبران نظام مسلط هیچ یک از این ویژگی ها را ندارند.

وی افزود: امروز دشمن شایعه پراکنی و دروغ پردازی می کند تا مردم دنیا صدای عدالت خواهی و حقیقت و حق طلبی را نشنوند، پس معلوم است که دشمن نمی تواند از حقوق بشر دزدی کند چرا که این کار را نمی کند. ذره ای از فضیلت انسانی داشته باشید.»

امام جمعه گچران گفت: امروز دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد طغیان و تفرقه به کار گرفته است و همه باید با احتیاط و هوشمندی در مقابل دسیسه های دشمنان رفتار کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم مداحان به مداحی شهدای تروریست حرم شاهچراغ پرداختند.

عکس های این مراسم را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید