پرسپولیس / سخت کوشی یحیی در اراک; شاگردان رسول تصمیم گرفتند تکرار کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; هفته سوم بیست و یکمین دوره مسابقات جام خلیج فارس جام خلیج فارس با برگزاری 4 دیدار از روز شنبه 8 آبان ماه آغاز شد و روز دوشنبه 5 آبان ماه با برگزاری 3 دیدار دیگر در تیم آلومینیوم اراک از ساعت 16:00 پیگیری می شود. ورزشگاه امام خمینی اراک در رقابتی حساس میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.

آلومینیوم سازی اراکی که در سال 1378 با خاطره ای فراموش نشدنی از تحقق رویای 18 ساله نماینده لیگ برتر استان مرکزی و البته فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشت و در سال 1400 موفق شد باقی بماند. در لیگ برتر، حالا دومین حضور در لیگ برتر را دوباره با رسول خطیبی تجربه کنید که بعد از تساوی در هفته اول هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و با شکست 3 بر صفر فولاد در اراک علاوه بر آن به بهترین نتیجه در لیگ برتر، سه امتیاز ارزشمند، او همچنین به اراکیس تعلق گرفت تا نشان دهد آلومینیوم در این فصل به دنبال شگفتی سازی است.

رسول خطیبی که برخلاف فصل گذشته شروع خوبی در این فصل داشت، معتقد است تیمش جزو بهترین بازیکنان جدول است و البته هواداران آلومینیوم که روزهای فراموش نشدنی را با خطیبی سپری کرده اند، امیدوارند در آینده نیز این اتفاق تکرار شود. هفته ها

شاگردان رسول خطیبی قصد دارند با شکست پرسپولیس به روند رو به رشد خود ادامه دهند اما کار سختی مقابل قهرمان لیگ برتر پیش رو دارند.

27c47b8e 56e4 41b9 bd94 9e70dda85661 خبر خاکستری

از سوی دیگر، تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته اول موفق شد با نتیجه سه بر یک فولاد را شکست دهد، به عنوان آلومینیوم، هفته گذشته در یک بازی نفس گیر موفق شد مهدی نساجی را مقابل نساجی شکست دهد. 6 امتیاز و تفاضل 6 امتیاز گل کمتر سوم شد.

پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات مالی کالدرون و دستیارش خواکین همچنان بسته است. در نتیجه سرخپوشان پایتخت نتوانستند بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند و همین موضوع نگرانی هایی را برای محمدی به وجود آورد.

مشکلات مالی یکی از دغدغه های این روزهای پرسپولیس و استقلال است که این دو باشگاه قدیمی ایرانی را در آستانه حذف فصل آینده از لیگ قهرمانان آسیا قرار داده و کنفدراسیون فوتبال آسیا را تهدید می کند.

با این حال سرخپوشان پایتخت قصد دارند با پشت سر گذاشتن این مشکلات، بار دیگر رکوردهای خود را بهبود بخشند و ششمین قهرمانی متوالی را برای هواداران خود به ارمغان بیاورند، هرچند کار سختی در پیش رو دارند، گل محمدی حالا به دنبال شکست آلومینیوم در اراک است و همچنان به حفظ او ادامه می دهد. تیم در جریان رقابت با مدعیان قهرمانی.

دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دو بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که سهم هر تیم در این تقابل ها یک پیروزی محسوب می شود. پیروزی سفید در آزادی انتقام گرفت اما این شجاعت را در کاشفان آلومینیوم ایجاد کرد تا با انگیزه بیشتری به مصاف قهرمان پنج فصل متوالی لیگ برتر بروند.

از نکات جالب این دیدار می توان به درگیری حامد پاکدل، مهاجم فصل گذشته آلومینیوم و بازیکن فعلی پرسپولیس با تیم سابقش اشاره کرد. او علاقه نشان داد و در نهایت در پایان فصل راهی این تیم شد.

با این حال اراکی ها هنوز امیرههمند و ساسان حسینی دو بازیکن محروم کمیته انضباطی از همراهی تیم آلومینیوم را به دلیل غیبت در اردوی امید در اختیار ندارند، هرچند میثم مجیدی کاپیتان تیم آلومینیوم که فصل گذشته همراه او غایب بود. ترکیب آلومینیوم برای چند هفته به دلیل آسیب شدید.

آلومینیوم، سپاهان، استقلال و پیکان تهران 4 تیمی هستند که در 180 دقیقه گذشته گلی دریافت نکرده اند و تا اینجای کار رکورددار هستند. جالب اینجاست که این 4 تیم به دلیل بسته نگه داشتن درهای خود شکست نخوردند و اکنون بهتر در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید