اعتراف پیشکسوت استقلال: واقعا دوست نداشتم جای ساپینتو باشم!

اعتراف پیشکسوت استقلال: واقعا دوست نداشتم جای ساپینتو باشم!

با اضافه شدن کاوه رضایی به آبی پوشان ترکیه، خط حمله این تیم نسبت به قبل متراکم شده است تا استقلال بیشترین مهاجم را در بین تیم های لیگ برتری دارد.

ایوب اصغرخانی مربی سابق تیم های اصلی استقلال و پیشکسوت این تیم در این خصوص گفت:

کاوه رضایی با توجه به تجربه خوبی که در گذشته در این تیم داشت و تجربه بسیار خوبی که پس از سال ها بازی در فوتبال اروپا به دست آورد، قطعا می تواند یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مهاجمان این فصل استقلال باشد. به خصوص انگیزه بالایی که سال جام جهانی به بازیکنان می دهد و کاوه رضایی هم از این انگیزه ها بهره می برد و باعث تاثیرگذاری بیشتر او در این فصل شد.

وی افزود: واقعا دوست نداشتم مربی استقلال باشم که بین این همه مهاجم با کیفیت یکی را انتخاب کنم. از بین این تعداد مهاجم آماده.

یک کارشناس فوتبال گفت: با حضور این مهاجمان باید گفت که استقلال از خط حمله ترسناک و وحشتناکی استفاده می کند و البته انتظارات از آنها نیز بر همین اساس بالا می رود.این هنر سرمربی است که باید بهترین ترکیب را انجام داد و از این بازیکنان با کیفیت بهترین استفاده را کرد.

پیشکسوت آبی پوشان روند نقل و انتقالات این تیم را برای ورود به فصل بیست و دوم مناسب دانست و گفت: البته به نظر می رسد برای تکمیل آن باید یکی دو بازیکن دیگر به تیم اضافه شود. اما روند نقل و انتقالات استقلال تا اینجا خوب و قابل قبول بوده است. فصل گذشته این تیم در ساختار تهاجمی احساس ضعف می کرد و به بازیکن جدیدی نیاز داشت و حالا می بینیم که این ضعف به نقطه قوت تبدیل شده است.

اصغرخانی گفت: اگر یک هافبک بازیساز متخصص به این تیم اضافه شود قطعا می توان گفت که این استقلالی ها از نظر داشتن بازیکن باکیفیت یکی از بهترین استقلالی های سال های اخیر خواهد بود. شنیدم یک هافبک خارجی هم در سبد خریدشان هست که امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: با وجود اینکه تیم های خوبی مثل سپاهان، فولاد و پرسپولیس برای قهرمانی رقابت می کنند، اما با احترام به همه تیم های خوب این فصل، استقلال را مدعی اصلی قهرمانی می دانم.

دیدگاهتان را بنویسید