با قراردادی 2.5 ساله به استقلال می‌پیوندم/ می‌خواهم تأثیر مثبتی روی تیم بگذارم

ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806439

فکر نمی کردم مجیدی و استقلال اینقدر من را بخواهند.

بال ازبکستانی استقلال گفت: می خواهم در استقلال خوب بازی کنم و تاثیر مثبتی روی تیم بگذارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه ورزش ازبکستان ; عزیزبک امانوف، وینگر ازبکستانی تیم فوتبال لوکوموتیو که به استقلال خواهد پیوست، گفت: زمانی که با تیم ملی ازبکستان در اردوی دبی حضور داشتیم، پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال دریافت کردیم. در واقع پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه برای جذب من مطرح شده بود. زمانی که به همراه تیم ملی وارد دبی شدیم، پیشنهاد رسمی از باشگاه ایرانی دریافت کردیم. سرمربی استقلال (فرهاد مجیدی) شخصا من را برای تیمش می خواست.

وی افزود: ابتدا فکر نمی کردم استقلالی ها تمایلی به جذب من دارند اما سرمربی این تیم علاقه زیادی به جذب من داشت. سپس پیشنهاد را بررسی کردم و در نهایت موافقت کردیم. باشگاه لوکوموتیو با جدایی من موافقت کرد. نمی دانم در مذاکرات دو باشگاه چه اتفاقی افتاد، اما می دانم که دو باشگاه به توافق رسیده اند و بقیه به من بستگی دارد.

امانوف درباره قراردادش با پسران ایرانی گفت: قرارداد من با استقلال دو سال و نیم است. باشگاه استقلال به من پیشنهاد قرارداد دو سال و نیم داد و خواستار قرارداد بلندمدت بود. راستش می خواستم یک سال و نیم با آنها قرارداد ببندم اما استقلالی ها اصرار داشتند دو سال و نیم با آنها قرارداد ببندند. ما در این مورد مذاکره کردیم و در نهایت پیشنهاد آنها برای عقد قرارداد دو سال و نیم را پذیرفتم.

بازیکن ازبکستانی گفت: برای این چالش های جدید آماده هستم. من می خواهم خودم را به عنوان یک لژیونر آزمایش کنم. من به خدا اعتقاد دارم. هیچ انسانی هرگز نمی تواند صد در صد آماده باشد. در این صورت من به خدا ایمان دارم. هر اتفاقی برای من در استقلال بیفتد سرنوشت من است اما تمام تلاشم را در آنجا انجام خواهم داد.

وی با اشاره به شرایط باشگاه استقلال اذعان داشت: پس از دریافت پیشنهاد رسمی از استقلال، تحقیقاتم را روی آنها شروع کردم و بازی هایی را از این تیم دیدم. قوی ترین بازیکنان همیشه در لیگ برتر ایران بازی کرده اند. مسابقه قهرمانی تا آخرین لحظه ادامه دارد، اما وقتی به آنجا می روم و همه چیز را به چشم خودم می بینم، می توانم پاسخ دقیق و روشنی به سوال شما بدهم.

او گفت: «هنوز نمی توانم تفاوت را بر اساس آنچه در تلویزیون دیدم به شما بگویم. یک بار با فرهاد مجیدی صحبت کردم و او به من گفت که در استقلال منتظرت هستم و می خواهم هر چه زودتر به اینجا بیایی و به زودی تو را ببینم. مدیر برنامه های من بیشتر به این پیشنهاد پایبند بود و زمانی که در دبی بودیم هر از گاهی اطلاعاتی به من می داد. وظیفه من مذاکره با باشگاه نیست. آن زمان تمام تمرکزم روی تیم ملی بود.

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: می خواهم در استقلال خوب بازی کنم و تاثیر مثبتی روی تیم بگذارم. هدف من این است که تاثیر مثبتی روی فوتبال ازبکستان بگذارم. سرور جپاروف هم در یک مقطع برای استقلال بازی کرد و نام و سنت خوبی از خود به جای گذاشت. همچنین می دانم که در لیگ برتر ایران به قدرت بدنی بیشتری نیاز دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید