در آینده نزدیک به پرسپولیس می پیوندم / در حال حاضر خارج از ایران فوتبال بازی می کنم


زمان: 08:27
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815344

من سعی می کنم با دوچرخه تیمی بازی کنم.

مدافع ملی پوش فوتبال ایران گفت: نظر من این است که فوتبال را در خارج از ایران ادامه دهم بنابراین هر بار که برمی گردم با افتخار برای پرسپولیس بازی می کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش فوتبال ایران درباره وضعیت خود در بازگشت از مصدومیت شدید گفت: این روزها در تمرین پرسپولیس و تیم فوتبال نساجی هستم. وقتی پرسپولیس تمرین می کند با آنها تمرین می کنم و وقتی نساجی را تمرین می کنم با آنها تمرین می کنم.

وی همچنین گفت: از یحیی گل محمدی، کادرفنی و بازیکنان تیم پرسپولیس و همچنین ساکت الهامی و بازیکنان تیم نساجی تشکر می کنم. با توجه به دوستی با گل محمدی و علاقه ای که به تیم پرسپولیس دارم، با این تیم تمرین می کنم.

پورعلی گنجی درباره فرصت حضور سرخپوشان در برنامه فرمول یک گفت: الان قرارداد دارم اما در آینده سعی می کنم برای تیم پرسپولیس بازی کنم تا بتوانم به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار کنم و شاید در آینده ای نزدیک، نه چندان نزدیک، اما امیدوارم اینطور شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید ببینم شرایط من با تیم چین در شنژن شانگهای چگونه است. به خاطر تاج سعی می کنم در یک تیم بازی کنم اما قصدم این است که فوتبال را در خارج از ایران ادامه دهم تا وقتی برگشتم با افتخار برای پرسپولیس بازی کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید