این مهاجم خارجی در حال حاضر به پرسپولیس نزدیک نیست

هزینه رضایت رامین بر عهده دلال است

رامین رضایان برای بازگشت به لیگ برتر ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشت و دوباره پیراهن قرمز را به تن کرد! او که پیشنهاد خوبی از یک تیم صنعتی داشت در مذاکرات فشرده با مدیران الدحیل توانست رضایت قطری ها را جلب کند. اما حضور این بازیکن برای پرسپولیس آزاد نبود! مدیران پرسپولیس که دو سه بار با همتایان قطری خود مذاکره کردند، در نهایت قول پرداخت 200 هزار دلار را دادند. این پول باید طی روزهای آینده از طریق دلال باشگاه به حساب باشگاه قطری واریز شود.

200000 دلار در 6 ماه؟

حضور رضایان مدیر برنامه های باشگاه پرسپولیس در دقیقه 90 توپ را به زمین درویش انداخت. سرمربی پرسپولیس که به جز جذب گوهری و وعده های عملی نشده برای جذب بازیکنان تحت تعقیب یحیی تحت فشار هواداران تیمش بود، به خواسته های مدیر برنامه های رامین عمل کرد و با عقد قرارداد کوتاه مدت موافقت کرد. البته درویش اصرار دارد به افکار عمومی القا کند که قرارداد رامین 6 ماهه نیست و او حداقل برای فصل آینده در پرسپولیس خواهد ماند، اما طبق اخبار رسیده به “روشنفکران”، بند ذکر شده درویش در قرارداد رامین الزاما نیست! یعنی یک سال قبل از جام جهانی اگر شاهد درخشش رامین باشیم و از تیم دیگری پیشنهاد خوبی دریافت کند، می تواند از پرسپولیس جدا شود. در این صورت باید از مدیر باشگاه پرسید که چگونه این مبلغ جالب را برای 6 ماه رضایت نامه یک بازیکن پرداخت کرده است.

جدایی نهایی نه وام

رضایان نیز برای پیوستن به پرسپولیس مبلغ قابل توجهی پرداخت کرد. این بازیکن مازندرانی برای 6 ماه باقی مانده از قراردادش 1.2 میلیون دلار از الدحیلیه طلب کرد اما برای فسخ قرارداد یک پنجم مطالبات خود (250 هزار دلار) را معلق کرد. این رقم با توجه به نرخ فعلی ارز بسیار چشمگیر است، اما دو نکته را باید در نظر داشت، نکته اول اینکه او توانسته یک میلیون دلار از الدحیلیه دریافت کند و دوم اینکه مبلغی را از پرسپولیس دریافت خواهد کرد. نیم فصل آینده هیچ اطلاعاتی از مبلغی که رامین در نیم فصل از پرسپولیس دریافت می کند به بیرون درز نکرده است.

رامین از امروز در تمرین پرسپولیس

بالاخره بعد از سه هفته کلاهبرداری، رامین رضاییان بازیکن پرسپولیس شد و هواداران زیادی را که عاشق قرمزها هستند خوشحال کرد. در شرایطی که هواداران پرسپولیس به محض بازگشت یکی از بازیکنان مورد علاقه خود خبر خوبی از تیم خود نمی شنیدند، این خبر خوبی برای آنها بود و به همین دلیل به مدت و مبلغ قرارداد این بازیکن توجه چندانی نشد. رامین رضایان از دوشنبه تمرینات خود را با پرسپولیس آغاز می کند به امید اینکه در نهایت با پرسپولیس به پیروزی با دو تیم برسد! یعنی پرسپولیس به رضایان برای رسیدن به پیراهن تیم ملی کمک می کند و رامین هم می تواند مشکلات سمت راست خط قرمز دفاع را حل کند و این تیم به اوج برسد و در نهایت قهرمان شود.

مهاجم جدید چطور؟

گل محمدی با توجه به مصدومیت عیسی القطر و آماده نبودن مهاجمانی چون پاکدل و مهدیهانی باید حداقل یک مهاجم را به میدان بفرستد تا با عبدی تا حدودی احساس راحتی کند. گل محمدی در ماه‌های اخیر گزینه‌هایی مانند کیروش استنلی، پیمان بابای، لوسیانو پریرا و حتی مهاجمان متوسطی مانند شروین بزرگ را در نظر گرفته بود، اما این باشگاه نتوانسته هیچ یک از آنها را جذب کند، بنابراین چندین بازیکن خارجی سابقه حضور در لیگ ایران را ندارند. برای انتصاب یکی از آنها آماده شوید. یکی از مهاجمانی که یحیی به او اعتقاد داشت و وضعیت او را در دانشمندان بررسی کردیم، لوئیس انریکه بود. مهاجم دورگه برزیلی که نزدیک بود پرسپولیسی شود به دلیل درخواست مالی باشگاهش نتوانست به تهران بیاید. با این حال طبق اخبار دریافتی بسیاری از عوامل روزانه فیلم هایی از مهاجمان غیر منتخب را در اختیار یحیی قرار می دهند به امید اینکه سرمربی سرخ ها یکی از آنها را بپذیرد اما تاکنون هیچ کدام از مهاجمان مورد توجه کادرفنی قرار نگرفته اند!

یحیی معتقد است برای جذب بازیکن باید فوتبال او را از نزدیک دید و نمی توان با دیدن فیلم سطح فنی بازیکن را تشخیص داد. با این شرایط و با توجه به اینکه احتمال بازگشت آلسیشار زودتر از موعد به میادین وجود دارد، جذب مهاجم بعید به نظر می رسد. یحیی که در این فصل با کوهی از مشکلات و مشکلات حاشیه ای برای تیمش مواجه است، دوست ندارد موضوع را به بدخواهانش بدهد. چون اگر مهاجم ناکارآمد بیاورند مورد حمله قرار می گیرد و پرسپولیسی ها خاطره خوبی از جذب مهاجمانی مثل دی کارمو، جونیور براندائو، اوساگونا و حتی استوکس ندارند!

دیدگاهتان را بنویسید