به هندبال استرالیا/عربستان سه گل زدیم؟ من در حال حاضر به هند فکر می کنم

ساعت: 23:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801724

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: ما در هیچ بازی جلو نیستیم و حتی در صورت پیروزی هم هدف این است که چگونه برنده شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا مقابل استرالیا با نتیجه 10 بر 32 به برتری دست یافت.

مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی تیم ملی ایران پس از پیروزی 32 بر 10 تیم ملی هندبال ایران مقابل استرالیا گفت: فکر می کنم بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان از سفر ما کمی خسته شده بودند اما ما 3 گل خود را زدیم.

وی ادامه داد: هدف اول ما پیروزی در این دیدار بود. هدف دوم استفاده از همه افراد بود تا فشار فیزیکی به بازیکنان وارد نشود. هدف سوم شروع این مسابقات با قدرت بود که خوشبختانه هر سه در اولین مسابقه که همیشه سخت است به دست آمد.

سرمربی تیم ملی هندبال با اشاره به دیدارهای بعدی مقابل تیم های هند و عربستان خاطرنشان کرد: دو روز تا بازی با عربستان باقی مانده و فعلا می خواهم به بازی با هند فکر کنم. زیرا در غیر این صورت دانش آموزان من تمرکز خود را از دست خواهند داد. در دیدار مقابل هند بازیکنان باید عملکرد و تمرکز یکسانی داشته باشند.

فرناندز گفت: “این مسابقات بازی های سختی هستند و ما هیچ مسابقه ای را آسان نمی دانیم.” ما باید تمام تلاش خود را مقابل هند انجام دهیم و سپس مقابل عربستان بازی کنیم. بازی هایی مانند بازی با هند می تواند ما را فریب دهد زیرا ممکن است فکر کنیم قبلاً پیروز شده ایم، اما اینطور نیست.

وی گفت: ما در هیچ مسابقه ای جلو نیستیم و حتی اگر پیروز شویم، هدف این است که چگونه برنده شویم. مدل برنده برای من خیلی مهم است. چیز دیگری که چنین مسابقاتی دارد این است که تیم می تواند اعتماد به نفس پیدا کند و آرامتر شود.

سرمربی تیم ملی هندبال با بیان اینکه بازی اول همیشه در همه مسابقات مهم است، گفت: باید قدم به قدم پیش برویم و به هدف خود برسیم و در هر مرحله پیروز شویم. هر شب مثل امشب که راضی به هتل برمی گردیم باید راضی به محل زندگی خود برگردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید