تلاش می کنم راه را برای حضور مربیان هندبال ایرانی در تیم های خارجی هموار کنم


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840370

این مربی ایرانی به عنوان مدرس المپیک همبستگی پاکستان انتخاب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا حبیبی، سرمربی سابق تیم ملی هندبال ایران و مدرس بین المللی فدراسیون جهانی هندبال به نمایندگی از فدراسیون بین المللی هندبال (IHF) به عنوان مدرس دوره همبستگی بین المللی و مربیگری بین المللی در سطح درجه سانتیگراد جهان در پاکستان انتخاب شد.

این دوره از 26 می تا 2 ژوئن 2022 (5 تا 12 ژوئن 1401) در پاکستان برگزار می شود.


* سلیمی: تلاش می کنم راه را برای حضور مربیان هندبال ایرانی در تیم های خارجی هموار کنم

هفته گذشته ناصر سلیمی که سابقه حضور در نیمکت تیم های باشگاهی و بازی در تیم های ملی ایران را دارد به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال جمهوری آذربایجان انتخاب شد. ناصر سلیمی با این قرارداد اولین مربی ایرانی شد که هدایت تیم ملی یک کشور خارجی را برعهده گرفت.

ناصر سلیمی در خصوص حضورش در تیم ملی جمهوری آذربایجان گفت: خیلی خوشحالم که اولین مربی ایرانی در تیم ملی یک کشور هستم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای ایران باشم و راه را هموار کنم. برای سایر مربیان ایرانی در تیم های ملی.« کشورهای دیگر را باز کنید.

سلیمی افزود: آذربایجان در بخش بانوان تیم خوبی دارد و سابقه کسب مدال طلا در بازی های کشورهای اسلامی را نیز دارد اما تیم ملی مردان این کشور در سطح تیم های متوسط ​​اروپایی قرار دارد. پیشرفت.

سرمربی تیم ملی هندبال جمهوری آذربایجان درباره انتخاب دستیارانش گفت: یکی از بازیکنان تیم ملی هندبال جمهوری آذربایجان را که در ایران هم به عنوان کمک مربی فدراسیون بازی می کرد معرفی کردم. کمک مربی.

وی در خصوص گسترش همکاری های دو فدراسیون هندبال ایران و جمهوری آذربایجان گفت: با توجه به حضورم به عنوان سرمربی تیم ملی جمهوری آذربایجان، تلاش می کنم روابط بیشتری بین دو فدراسیون برقرار کنم و برگزاری بازی های دوستانه بین تیم های ملی. هر دو طرف».

سلیمی در بخشی دیگر از سخنان خود به جایگاه مربیان ایرانی اشاره کرد و گفت: هندبال ایران مربیان شایسته و توانمندی دارد و شایسته حضور در خارج از ایران به عنوان مربی و سرمربی هستند. امیدوارم بتوانم در تیم ملی جمهوری آذربایجان بهترین نتایج را کسب کنم و نماینده خوبی برای جامعه مربیگری ایران باشم.

سرمربی تیم ملی هندبال آذربایجان در پایان خاطرنشان کرد: از فدراسیون هندبال تشکر می کنم که به من فرصت صعود داد تا بتوانم در تیم ملی آذربایجان بازی کنم. حضور در تیم ملی کشور به عنوان سرمربی افتخار بزرگی است و امیدوارم این اتفاق زمینه ساز حضور سایر مربیان ایرانی در خارج از کشور به عنوان مربی باشد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید