همه فدراسیون های ما به دانش مربیان بدنساز ایرانی تکیه دارند/ باید به مربیان بومی اعتماد کنیم

ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795867

آموزش و حمایت برای افزایش سطح دانش مربیان رسالت و وظیفه اصلی آکادمی ملی المپیک است

دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک صبح امروز با حضور در بیست و هشتمین دوره مربیگری پرورش اندام آکادمی آموزش و کمک به ارتقای دانش مربیان را از وظایف اصلی ملی پوشان دانست. آکادمی المپیک

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت آکادمی ملی المپیک، کیکاووس ساعدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک ضمن حضور در این گردهمایی و تشکر از برگزارکنندگان و اساتید دوره مربیگری بدنسازی آکادمی گفت: همه موافقیم. که ورزش امروز علم است. و آمادگی جسمانی در قلب ورزش قهرمانی قرار دارد.

وی به اختصار به تفاوت های مربی بدنساز و مربی فنی اشاره کرد و گفت: مربی فنی علاوه بر استفاده از دانش، نبوغ و تجربه ذاتی خود برای رسیدن به سکوی افتخار ورزشکار باید از دانش مدیریت نیز استفاده کند. من تا به حال نشنیده ام که مربی بدنساز معروفی از خارج از کشور بیاید و از دانش خود برای تمرین تیم ها استفاده کند. باید گفت تقریبا همه فدراسیون های ما متکی به دانش بدنسازان ایرانی هستند. دلیل این امر این است که دانش مربیان بدنساز به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن در این زمینه کاملاً استاندارد است و مربیان بدنساز برای پیشبرد هدف خود که آمادگی ورزشکار برای آمادگی جسمانی است، دانش خود را از آخرین تئوری های علمی به روز می کنند. استفاده کنید.

سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک ادامه داد: تیم‌ها.

وی آموزش و کمک به ارتقای سطح دانش مربیان را رسالت و از وظایف اصلی آکادمی ملی المپیک خواند و خطاب به شرکت کنندگان در این دوره گفت: در پایان این دوره شما عزیزان کسب خواهید کرد. ذخایر و تجربه جدید این (کسب دانش فعلی) نباید توسط شما متوقف شود، بلکه باید دائماً خود را با دانش فعلی وفق دهید.

ساعدی در پایان با بیان اینکه امروز برای کسب افتخار و رسیدن به سکوهای قهرمانی مولفه های زیادی از جمله تغذیه، روانشناسی و تربیت بدنی درگیر است، گفت: کار شما ارزشمند و رسالت شما سخت است. ورزش امروز کشور شما را ملزم به تربیت ورزشکار در شهرهای خود (متفاوت با گذشته) می کند، زیرا آغاز پیشرفت و اصل ورزش قهرمانی در روستا کلید خورده است.

پیش از سخنان سعیدی، محمدرضا اویسی، معاون آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک گزارش کوتاهی از روند تشکیل این دوره (اعلام دعوتنامه، آزمون ورودی …) به حاضرین ارائه کرد و گفت: اعضای هیئت علمی دانشگاه ها سال ها تجربه در این زمینه دارند و برای تدریس در این دوره 11 روزه استفاده شده است.

وی افزود: شرکت کنندگان پس از پایان این دوره در آزمون های تئوری و عملی شرکت می کنند و افرادی که موفق به کسب نتیجه اولیه شوند گواهی پایان بیست و هشتمین دوره مربیگری بدنسازی در آکادمی ملی المپیک را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید