لزوم ایجاد بستر برای تولید مرغ قراردادی در کاشمر/ عدم تولید قراردادی تهدیدی برای سلامت عمومی و عدم تنظیم بازار است.


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912931

شجاعی با تاکید بر لزوم ایجاد بستر برای تولید گوشت قراردادی، گفت: عدم تولید قراردادی باعث اختلال در برنامه های بهداشتی و به خطر افتادن سلامت جامعه و از سوی دیگر مانع جدی تنظیم بازار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محمد شاه زایی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر ظهر امروز در نشست با تولیدکنندگان مزارع مرغ شهرستان که در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت صرفه جویی در صنعت طیور و دغدغه های روز سرمایه گذاران در این صنعت یکی از مهمترین اقدامات برای ایجاد انضباط در تولید مرغ، اجرای برنامه های تولید قراردادی است.

وی همچنین گفت: تولید مرغ قراردادی موجب تثبیت درآمد و پایداری تولیدکنندگان در عرصه رقابت در بازار می شود و کل هزینه را می توان اتحادیه مرغداران گوشتی، شرکت پشتیبانی امور دام، معاونت توسعه صنایع تبدیلی و بنگاه های کشاورزی وزارتخانه دانست. جهاد کشاورزی، اتحادیه تعاونی های کشاورزی، کارخانجات دام و طیور و خوراک آبزیان..

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر ضمن تاکید بر بسترسازی برای تولید گوشت قراردادی، گفت: عدم تولید قراردادی از یک سو گاهی موجب اختلال در برنامه های بهداشتی و تهدید سلامت جامعه می شود و از سوی دیگر باعث می شود. تنظیم بازار بسیار دشوار است و همین هدف ایجاب می کند که هر چه سریعتر فعالیت فردی و پراکنده پرورش و تولید گوشت مرغ ساماندهی شود..


ادغام زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ به نفع مصرف کننده است

محمدمهدی یعقوب زاده مدیر مرغداری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به مزایای تولید مرغ قراردادی گفت: این سیستمی است که به کشاورزان امکان مشارکت در تولید طیور و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های تبدیلی را می دهد و به سرمایه گذاران فرصت بیشتری برای سرمایه گذاری در بخش های تبدیلی می دهد. بازاریابی تجاری.

وی ادامه داد: از آنجایی که هزینه پرورش بسیار زیاد است، تبدیل شدن به پرورش دهنده قراردادی زیر نظر یک شرکت برای پرورش دهنده بسیار سودمند خواهد بود و ریسک های ناشی از ریسک سرمایه گذاری، دامدار را به خطر نمی اندازد..

مدیرعامل سازمان طیور خراسان رضوی با تاکید بر رفع هر چه سریعتر مشکلات صنعت طیور کشور گفت: ادغام در زنجیره تولید گوشت مرغ و تخم مرغ در قالب قرارداد تضمینی برای همه محافل و در نهایت برای کاربر مفید است..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید