من تمام بازیکنانی را که می خواهم می خواهم / هدف دیگری جز جهانی شدن نداریم


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921405

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا به جام جهانی جوانان صعود کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ، صمد مرفاوی پس از پایان اردوی 10 روزه تیم فوتبال جوانان ایران در مرکز ملی فوتبال گفت: خوشبختانه برگزاری چنین اردوهایی باعث شناخت بیشتر بازیکنانی می شود که بیش از یک سال غیبت کرده است.» آنها را شناسایی کرده ایم، آنها را پیدا می کنیم. همچنین بازیکنان جوانی که شانس حضور در اردوی تیم ملی را دارند با عملکرد خود زیر ذره بین قرار می دهیم تا بهترین بازیکنان را برای مسابقات انتخاب کنیم. جام ملت های آسیا اسفند ماه در ازبکستان برگزار می شود.

سرمربی تیم فوتبال جوانان با بیان نگرانی های این روزهای خود گفت: خیلی خوشحالم که برخی از بازیکنان تیم ملی جوانان با اعتماد مربیان خود در لیگ برتر و لیگ یک بازی می کنند و این امر باعث رونق می شود. اعتماد به نفس آنها و قطعا به تیم جوانان کمک می کند. به هر حال ما خواهان همکاری بیشتر باشگاه ها هستیم، اگر بتوانیم همه آنها را در اردوهای بعدی داشته باشیم، باعث می شود با تمام قدرت به هدفمان که حضور در جام جهانی جوانان است، برسیم.

مرفاوی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای مناسبی را با حمایت فدراسیون فوتبال برگزار کرده ایم و می خواهیم با حمایت همه جانبه باشگاه ها همین مسیر را ادامه دهیم. قطعا بازیکنان تیم جوانان می توانند نقش مهمی در آینده فوتبال ملی کشور داشته باشند. مطمئنم بسیاری از آنها در جام جهانی 2026 پیراهن پرافتخار ملی را بر تن خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید