حمله به ستاره های پرسپولیس: بازیکنانی داریم که دنبال تبلیغات در اینستاگرام هستند!

حمله به ستاره های پرسپولیس: بازیکنانی داریم که دنبال تبلیغات در اینستاگرام هستند!

بهنام ابوالقاسم پور درباره سقوط پرسپولیس از جام حذفی و حواشی به وجود آمده پس از شکست سرخپوشان مقابل آلومینیوم، نکاتی را بیان کرد:

* امید زیادی داشتیم که با قهرمانی در جام حذفی یک جام دیگر به تالار مشاهیر پرسپولیس اضافه شود اما متاسفانه این جام با نتیجه از دست رفت. با حذف از جام حذفی شرایط پرسپولیس بحرانی شد و به نظرم مربیان نتوانستند بازیکنان را به شرایط روحی ایده آل برسانند. فشار زیاد هواداران و از دست دادن آلومینیوم باعث سقوط پرسپولیس شد.

* شاید بهتر باشد یحیی گل محمدی از بازیکنان بهتر در ترکیب استفاده کند. 6 بازی باقی مانده و پرسپولیس برای عقب نماندن از کورس باید در این 6 بازی انتحاری و اصولی به میدان برود. اختلاف 6 امتیازی آنقدر زیاد نیست که از این به بعد ناامید شود و در صورت لغزش استقلال بتوان او را تعویض کرد. هنوز چیزی تمام نشده و هواداران باید از تیم حمایت کنند تا گل محمدی با آرامش بیشتری کار کند.

* شک نکنید هر بیانیه ای که صادر می شود حاشیه دارد. شخصیت پرسپولیس خیلی بالاتر از این گفته های بازی هاست. بیانیه نویسی که اشاره ای به جذب بازیکن نکرد که اگر اینطور بود چه چیزی لازم بود و در عوض چندین بیانیه نویس را به باشگاه جذب می کردند! بازیکنان باید تلاش خود را در زمین نشان دهند. بعضی ها مثلاً با نوشتن یک بیانیه می خواهند تعصب خود را نشان دهند. کادر فنی پرسپولیس کادری مجرب است و افشین پیروانی و کریم باقری باید به یحیی گل محمدی دلداری بدهند.

* در سال اولی که قهرمان شدیم کمتر از 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند و در حالی که پولی در باشگاه نبود فشار زیادی به تیم وارد شد و بازیکنان زیادی مصدوم شدند. پس من، حمید استیلی، اسماعیل حلالی و… مصدوم شدیم اما با همت بازیکنان قهرمان شدیم. این بیانیه نویسی و ناشنوا خوانی را نیز می توان در پایان فصل انجام داد. بعضی ها نمی دانند پرسپولیس کجاست و وقتی بیرون می آیند فقط می فهمند پرسپولیس کجاست.

* در پرسپولیس شاید 2-3 بازیکن به خوبی این تیم نباشند و شاید جو پرسپولیس طوری بود که از نظر فنی پایین آمدند. از طرفی وقتی طرفداران می بینند که بازیکن می خواهد در اینستاگرام فالوور و تبلیغات جذب کند، آرام نمی نشینند. به نظر من سال آینده باید بازیکنانی را در پرسپولیس جذب کنیم که با تمام وجود بازی کنند.

* گل محمدی در برخی خطوط اشتباه کرد. زمانی که کنعانی ها، خلیل زاده و نورالهی از پرسپولیس رفتند، باید می دانستیم که دچار مشکل شده ایم. چون ما جایگزینی برای آنها نداشتیم. حتی رادوشوویچ هم در تیم بود و می توانست به پرسپولیس کمک کند. نمی گویم گوهری دروازه بان بدی است اما زمان زیادی می برد تا به جو پرسپولیس عادت کند. ما تحت تأثیر این چیزها قرار گرفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید