مقابل تاجیکستان برای پیروزی و رهبری وارد زمین می شویم/ از بازیکنانی استفاده می کنیم که در المپیک به ما کمک کنند

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780105

بزرگترین بازیکنان جهان یک پنالتی را هم از دست دادند.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال به ما گفت: تلاش می کنیم از پتانسیل بازیکنانی که در مسابقات مقدماتی و بازی های پایانی المپیک به ما کمک می کنند، استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال المپیک تاجیکستان گفت: فردا بازی مهمی داریم، هر دو تیم در تلاش هستند تا به مقام اول برسند و قطعا بازی بسیار خوبی خواهد بود. ; تیم تاجیکستان تیم خوب و قابل احترامی است و از تمام پتانسیل خود استفاده می کند. تیم آنها متشکل از تیم ملی بزرگسالان تاجیکستان و استقلال است و فکر می کنم بیش از 5-6 سال است که با هم بازی می کنند. تاجیکستان حریف خوب و قابل احترامی است اما فردا مانند دو بازی قبلی برای پیروزی به میدان می رویم و امیدواریم به این مهم برسیم.

مهدوی کیا ادامه داد: تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها جوان‌تر بود چرا که به دلیل آینده نگری بیشتر از بازیکنان زیر 21 سال استفاده کردیم و همانطور که می‌بینید در هسته اصلی تیم ما 8 تا 9 بازیکن زیر 21 سال سن دارند. هدف ما این بود که بتوانیم تیم خود را برای مسابقات مقدماتی المپیک آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران گفت: زمان بسیار کمی برای تمرین داشتیم و به این مسابقات به عنوان یک دیدار تدارکاتی نگاه کردیم. بازیکنان ما مدت زیادی است که کنار هم بازی نکرده اند. خوشبختانه در هر دو مسابقه بازی می کنند و شرایط خوب است و امیدوارم در بازی بعدی بچه های تیم فوتبال خوبی به نمایش بگذارند و موقعیت ایجاد کنند و خدای نکرده موفق شویم.

وی گفت: بزرگترین بازیکن جهان یک پنالتی را هم از دست داد و این طبیعی است اما امیدواریم اگر فردا پنالتی را ببریم تبدیل به گل شود.

مهدوی کیا درباره برنامه های تیم فوتبال امید گفت: فکر می کنم بازی های آسیایی هانگزو در سال 2022 تورنمنت خوبی برای تیم ما باشد زیرا می توانیم با تیم های آسیایی بیشتری بازی کنیم اما هدف ما حضور در این بازی ها با بازیکنان جوان است. در قانون مسابقات آمده است که ممکن است از سه بازیکن بزرگسال و به دنبال آن بازیکنان 21 ساله استفاده شود، اما هدف ما استفاده از بازیکنانی است که در سن المپیک هستند. از هر تورنمنت و مسابقه ای برای رسیدن به شرایط بهتر استفاده می کنیم چرا که هدف اصلی ما مسابقات انتخابی و خدای ناکرده فینال المپیک است. از این به بعد می خواهیم از بازیکنانی استفاده کنیم که می توانند در آنجا به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: سعی می کنیم از پتانسیل بازیکنان در مسابقات و بازی های دوستانه استفاده کنیم تا در مسابقات مقدماتی و فینال المپیک به ما کمک کنند، اکنون در صورت نیاز انشالله از سایرین استفاده خواهیم کرد. بازیکنان نیز همینطور.”

وی افزود: فوراً در حال برنامه ریزی هستیم، دوست داریم اردوهایمان را در فیفادی برگزار کنیم تا بچه هایمان را داشته باشیم تا با باشگاه ها مشکلی نداشته باشیم و برای آنها فکر می کنم بهتر است بازیکنان فیفادی باشند. در اختیار این تیم باشد. امیدوار باشید، مسابقات قطر هم با امارات و هم با مدیرعامل کره جنوبی در حال صحبت است و قرار بود در ماه فوریه در قطر برگزار شود که امیدوارم این اتفاق بیفتد و ما قادر به حضور در مسابقات خواهد بود.

مهدوی کیا در پایان گفت: اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوب می شود اما بازیکنان قطعا به باشگاه ها می روند و همانطور که گفتم سعی می کنیم از فیفادیس برای اردوها استفاده کنیم و اگر قرار است در یک اردو شرکت کنیم. این مسابقات باید در آن تاریخ ها برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید