من ترفیع خواهم گرفت / مسئول شکست و حذف خواهم شد


ساعت: 01:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821372

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولیت این شکست و حذف از جام حذفی را بر عهده می گیرم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از شکست مقابل نساجی گفت: این پیروزی را به بازیکنان نساجی تبریک می گویم. به بازیکنان تیم خسته نباشید می گویم. من از هواداران عذرخواهی می کنم که امشب نتوانستم برنده شویم. تمام مسئولیت این شکست بر عهده من است، بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند و بازی خوبی ارائه کردند.

سرمربی آبی ها در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: 120 دقیقه در زمین و زمین تسلط داشتیم. 6 موقعیت گل داشتیم. بعد از اینکه بازی در 120 بدون گل تمام شد، پنالتی هایی را اجرا کردیم که همیشه 50 بر 50 در ضربات پنالتی است و تیم نساجی موفق شد به عنوان برنده از زمین بیرون بیاید.

وی گفت: از هیئت داوران درخواست دارم که لیست را در اختیار ما بگذارند. از آنجایی که هفته گذشته تمرینات ویژه ای انجام دادیم، برنامه های بازی زیادی با 10، 9 و حتی 8 بازیکن طراحی کردیم. اما دیگر انتظار نداشتیم بازیکنمان گل سالم بزند اما داور قبول نکرد.

مجیدی ادامه داد: الان همه کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار می کنند می گویند تصمیم داور درست است، بقیه می گویند درست نیست. جالب اینجاست که داوری که در دهه 80 زمانی که من فوتبال بازی می کردم، شیتل را گرفت و او را از بازی خارج کرد و او را محروم کرد، حالا ارتقا یافته و در تلویزیون ظاهر می شود. نمی دانم چطور در تلویزیون نظر کارشناسی می دهد.

سرمربی آبی ها گفت: دروازه بان ما در 120 دقیقه حتی دو بار به زمین نخورد. باید از فرصت هایمان استفاده می کردیم اما نشد و من مسئول شکست هستم. اگر گل آرمان رمضانی خطا باشد دیگر تمرین نمی کنم. چگونه قاضی این اشتباه را مرتکب شد؟ دو دقیقه بعد هند در پنالتی اعلام خطا نکرد.

مجیدی افزود: من عذرخواهی نمی کنم، اما هفته گذشته در یک نشست خبری حرفی زدم، همه شما خبرنگاران عزیز را می بینید که در جبهه مقابل من ایستادند. شروع کردند تا دیدند استقلال زنده است. در یک هفته تیم را 10 نفره کردند، یک هفته گلی دریافت نکردند. اما باز هم برای بازیکنان

تیم من خسته نباشید می گویم امروز فوق العاده بود. ما فرصت نداشتیم و اگر فرصت داشتیم می توانستیم در 90 دقیقه برنده شویم.

وی در خصوص از دست دادن وقت بازیکنان نساجی گفت: این اعتراض داور است. من هیئت داوران را نمی شناسم، پس آنها به داوران چه می گویند؟ اگر بازیکن ببندد و یک بار بازی را قطع نکند، بار دوم پرتاب نمی کند. تا یکی از بازیکنان خودش را پرتاب کرد، داور 5 دقیقه بالای سرش بود. خب معلومه!

سرمربی آبی ها گفت: اکنون چیزی برای تلف کردن وقت ندارم، اما می توانستیم در 120 دقیقه تیم را ببریم. بچه های ما هم زحمت می کشند اما شروع کردند تا اینکه دیدند استقلال 24 هفته است شکست نخورده و بالای جدول است. چیزهایی می شنوم که اصلا نمی توانم باور کنم. هزینه فوتبال چقدر است؟

مجیدی ادامه داد: سرمربی لیگ برتری به دنبال کمک داور استقلال است. من اصلا موندم به چه قیمتی؟ شما می گویید می گویند مجیدی موجه است. نه، من خودم را توجیه نمی کنم و مقصر این شکست هستم. من از هواداران عذرخواهی می کنم، به لطف بازیکنانم، آنها عالی بودند. آیا می توانم در لیگ استقلال جبران کنم.

وی در خصوص اینکه بازیکنان استقلال مقابل تماشاگران موفق به گلزنی نشدند و اینکه آیا این موضوع به جوانی بازیکنان مربوط می شود، گفت: ربطی به این موضوع ندارد. اتفاقاً بازیکنان جوان من امروز عالی بودند. هم صالح که وارد زمین شد عالی بود و هم سبحان کاگانی که در آینده بازیکن بزرگی خواهد شد. امیر حسین فوق العاده بود. اتفاقا بازیکنان جوان امروز خیلی خوب بودند. بدشانس بودیم، فوتبال رفت. وقتی از فرصت ها استفاده نمی کنید، تنبیه می شوید و می توانید بازی را رها کنید. مثل امروز.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید