سازمان آموزش و پرورش کودکان بر اساس ترفیع کار می کند


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898808

وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان آموزش و پرورش کودک بر اساس اصول ترویجی کار می کند و این کودکان باید به شایستگی خود با برنامه های مناسب همسالان هدایت شوند تا از بروز مشکلات در جامعه جلوگیری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری صبح امروز چهارشنبه در مراسم جشن غنچه اظهار کرد: بچه ها از ورود به مدرسه خوشحال می شوند، ما نیز در آموزش و پرورش در خدمت این عزیزان هستیم.

وی افزود: سازمان ملی آموزش و پرورش نوآموزان پیش دبستانی ایجاد شده است که پس از بررسی های کارشناسی باید اتفاقات خوبی برای رفع اختلال در تحصیل نوآموزان بیاورد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نزدیک به هشت میلیون کودک در سنین پیش دبستانی هستند، ادامه داد: سازمان آموزش و پرورش کودکان یکی از نهادهای اصلی است اما به طور مشخص بیش از 3 میلیون دانش آموز را تحت پوشش دارد.

نوری خاطرنشان کرد: نگاه ما به کودکان کامل نیست; در جامعه عده ای به دنبال جهشی هستند تا فرزندان خود را صدا بزنند که نباید این کار را کرد چرا که خود بچه ها باید راه را پیدا کنند و زمینه این شکوفایی را فراهم کنند.

وی یادآور شد: خود کودک محقق است و خانواده ها باید آنها را همراهی کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان آموزش و پرورش کودک بر اساس ارتقاء کار می کند و این کودکان باید بر اساس شایستگی خود با برنامه های مناسب همسالان هدایت شوند تا در جامعه مشکل ایجاد نکنند.

نوری ادامه داد: بزرگترین مسئولیت در دوران کودکی بر عهده والدین به ویژه مادران است و توصیه می شود مادران با مجموعه های ما در ارتباط باشند و همچنین دوره هایی را برای نحوه برخورد با کودکان برگزار می کنیم تا کودک متعادل، سالم و سالم رشد کند.

دیدگاهتان را بنویسید