شوک باورنکردنی رونالدو به دنیای فوتبال

شوک باورنکردنی رونالدو به دنیای فوتبال

فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد باعث شده تا این بازیکن پرتغالی به دنبال باشگاهی برای نیم فصل دوم فصل 2022-2023 باشد.

گمانه زنی های زیادی در مورد مقصد احتمالی این بازیکن وجود داشت و خیلی ها معتقد بودند که او به باشگاهی می رود که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد اما حالا شرایط کاملا تغییر کرده است.

روزنامه اسپانیایی مارکا چند هفته پیش گزارش داد که ستاره پرتغالی با باشگاه النصر عربستان به توافق رسیده و به زودی پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد، موضوعی که توسط نزدیکان این بازیکن تکذیب شد.

اما رونالدو شب گذشته وارد ریاض شد تا مشخص کند که برای پیوستن به این باشگاه جدی است و حالا مارکا اعلام کرده که با مدیران النصر به توافق رسیده است و خبر امضای قرارداد دو و نیم ساله را دارد. قرارداد قدیمی با این باشگاه عربستانی تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.

گفته می شود قرارداد او با النصر تا سال 2030 است و باید دو سال و نیم به عنوان بازیکن و سپس به عنوان سفیر این باشگاه کار کند تا در کنار مصر و یونان به قهرمانی آنها در جام جهانی 2030 کمک کند.

همچنین گفته می شود در اوایل هفته جاری، مدیران نصر موفق شدند مراحل قانونی جذب این بازیکن و پرداخت دستمزد سرسام آور 200 میلیون یورویی در هر فصل را نهایی کنند و حالا با انتشار خبر جذب این بازیکن آماده اند تا دنیای فوتبال را شگفت زده کنند. رونالدو

موانع قانونی باعث شد تا مدیران باشگاه در چند روز گذشته احتمال جذب ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید را رد کنند، اما اکنون از رسیدن به هدف بزرگ خود بسیار خوشحال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید