کودکان رهبری دنیای فناوری را از والدین ربودند / والدین رها شده در دنیای فناوری اطلاعات


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805683

محمد میلانی گفت: کودکان و نوجوانان با فناوری رشد می کنند و در عمل هر روز بر سطح آگاهی آنها افزوده می شود اما والدین در این مسیر رها می شوند زیرا با سرعت پیشرفت فناوری همراه نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد میلانی کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: کودکان و نوجوانان با تکنولوژی در حال رشد هستند و در عمل هر روز بر سطح آگاهی آنها افزوده می شود اما والدین در این مسیر با سرعت فناوری ارتباطی ندارند. بچه ها رها شده اند.

محمد میلانی ادامه داد: باید این واقعیت را درک کنیم که نمی توان جلوی علم و فناوری را گرفت و فرزندان ما با این پیشرفت در حال رشد هستند.

وی افزود: در واقع والدین دیگر نمی توانند به وظایف و وظایف اصلی تربیتی خود عمل کنند چرا که امروزه تربیت فرزند مانند گذشته امکان پذیر نیست.

این کارشناس گفت: یادگیری و به کارگیری راه ها و روش های صحیح آن ها ضروری است، برای این منظور مطالعه و مشاوره گرفتن از کارشناسان باید جدی گرفته شود.

میلانی با بیان اینکه برای بچه های امروزی قصه های «شنگول، مغول و انگور» دیگر معنا ندارد، گفت: این داستان برای بچه های امروزی معنا ندارد. زیرا تلفن همراه به مهمترین سرگرمی آنها تبدیل شده است.

وی ادامه داد: باید شیوه و روش تدریس و حتی داستان هایی که می خواهیم برای آنها تعریف کنیم را با توجه به شرایط روز تغییر دهیم.

این کارشناس تاکید کرد: در این شرایط تمرین، کار سختی است و انرژی زیادی می طلبد و خروجی از آن وجود ندارد.

میلانی در پایان خاطرنشان کرد: والدین باید برای تربیت فرزندانی سالم و شایسته با این شرایط برنامه ریزی کنند در غیر این صورت جزو بازماندگان عرصه تحصیل خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید