دنیای فوتبال پس از خونریزی مغزی یک اسطوره در شوک است

پس از اینکه آژاکس دروازه بان افسانه ای خود را معرفی کرد، پیام های حمایتی برای ادوین فن در سار سرازیر شد.

این ستاره 53 ساله در تعطیلات خود در کرواسی بود که دچار خونریزی مغزی شد و سقوط کرد. او روز جمعه با هواپیما به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. باشگاه سابق او آژاکس تایید کرد که بازیکن و مدیر اجرایی سابق او دچار خونریزی مغزی شده است اما در وضعیت پایداری قرار دارد.

باشگاه سپس از طرف خانواده به‌روزرسانی وضعیت ون درسار را منتشر کرد: «ادوین ون درسار فعلاً در مراقبت‌های ویژه باقی خواهد ماند. وضعیت او پایدار است اما همچنان نگران کننده است. آژاکس این اطلاعات را از طرف همسر ادوین، آنماری ون در سار به اشتراک می گذارد.

ون در سار در آژاکس و منچستریونایتد یک چهره نمادین بوده و با هر دو باشگاه قهرمان لیگ قهرمانان شده و 130 بازی برای هلند انجام داده است. هم تیمی سابق او در یونایتد، ریو فردیناند، از جمله کسانی بود که پیام های حمایتی را منتشر کرد و در توییتی نوشت: «ادوین یک مبارز است. فکر ما با خانواده فن درسار است.» دیوید سیمن، دروازه بان سابق انگلیس و آرسنال نیز نوشت: برای مرد شگفت انگیز ادوین فن درسار آرزوی بهبودی سریع و کامل دارم، مرد بزرگ قوی بمان!

ون در سار همچنین در طول یک دوره چهار ساله با فولام، با دروازه بان پشتیبان او در بخشی از آن دوره، مارک کراسلی، خود را متمایز کرد: «هم تیمی سابق من ادوین فن در سار. برای شفای عاجل دعا میکنم دوست من یک جنتلمن واقعی و یک دروازه بان بزرگ، کار کردن با شما باعث خوشحالی و افتخار بود.

اکانت رسمی منچستریونایتد عکسی از او منتشر کرده است که در آن نوشته شده است: «ادوین همه عشق و قدرتمان را برایت می فرستم». یوفا همچنین نوشت: پس از بستری شدن او در بیمارستان، افکار و آرزوهای بهترین یوفا و تمام فوتبال اروپا با ادوین فن در زار و خانواده اش است. “ما همه با شما هستیم، ادوین.”

آژاکس پیش فصل خود را روز شنبه با یک بازی خانگی مقابل تیم هلندی دن بوس آغاز کرد و قبل از شروع آن بازی بازیکنان آژاکس پیراهن های شماره یک سبز رنگ با نام ون در زار در جلو به تن داشتند.

گفته می شود که ادوین روز پنجشنبه در یک شام خانوادگی با دخترش لین و دوستانش در رستورانی در جزیره هاوار کرواسی بود. او همچنین روز قبل با یک دی جی معروف در کرواسی فیلمبرداری کرد و در آنجا نیز در روحیه کاملی بود.

فن درسار در طول دوران حرفه ای خود علاوه بر منچستریونایتد در تیم های آژاکس، یوونتوس و فولام بازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید