شهرام عبدلی به دلیل خونریزی مغزی در حین تصویربرداری در بیمارستان بستری شد

شهرام عبدلی به دلیل خونریزی مغزی در حین تصویربرداری در بیمارستان بستری شد

شهرام عبدلی بازیگر 46 ساله که برای بازی در یک سریال تلویزیونی در مشهد به سر می برد، در حین فیلمبرداری به طور ناگهانی از هوش رفت. این بازیگر تلویزیون و سینما پس از عمل جراحی اکنون در بیمارستانی در مشهد بستری است.
شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد.

شهرام عبدلی بازیگر 46 ساله که برای بازی در یک سریال تلویزیونی در مشهد به سر می برد، در حین فیلمبرداری به طور ناگهانی از هوش رفت.

این بازیگر تلویزیون و سینما پس از عمل جراحی اکنون در بیمارستانی در مشهد بستری است.

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، داستان قلب ها و دختری در قفس از جمله فیلم های او هستند.

وی تاکنون در سریال های تلویزیونی زیادی مانند دختری به نام آهو، ببر باد، فراها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه بازی کرده است.

شهرام عبدلی متولد 29 اردیبهشت 1355 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

تسنیم همچنین نوشت: ردپایی نشان می دهد که امیر غفارمنش به همراه تهیه کننده کاری که با شهرام عبدلی مشغول بود او را به بیمارستان منتقل کردند و پس از اولین عمل جراحی اکنون دچار بی هوشی شده است.

شهرام عبدلی بازیگر معروف سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در این سریال درام است که در مشهد در حال تصویربرداری است.

به گفته امیر غفارمنش، شهرام عبدلی با او تماس گرفت که حالم خوب نیست و دارد مرا به بیمارستان می برد. او به بیمارستان قلب مراجعه کرد و پزشکان مشکل را عارضه مغزی تشخیص دادند و او را به همراه تهیه کننده این نمایش به بیمارستان قائم مشهد بردند.

او در حال حاضر تحت عمل جراحی قرار دارد و بیهوش است. پس از عادی شدن وضعیت هوشیاری، باید یک عمل جدید انجام شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون از مردم خواست برای بهبودی شهرام عبدلی بازیگر بسیاری از سریال ها و فیلم های ایرانی دعا کنند.

فعالیت شهرام عبدلی در تلویزیون با همسفر قاسم جعفری آغاز شد و یک سال پس از پخش آن به خط قرمز همان کارگردان رسید و در اواخر سال 1370 به سریال پرمخاطب تلویزیون تبدیل شد. بعد از «یکشنبه» و «زدهان» به سریال «مختارنامه» داود میرباقری آمد. او در فیلم های Help Me، Man-Eater و Blood Price بازی کرد. مجتبی یاسینی نقش زندانبان در طفلان مسلم را به او پیشنهاد داد و به همراه جهانگیر الماسی سریال خوبی تولید شد که همچنان در ایام محرم و صفر و مناسبت های دیگر پخش می شود.

حسین سهیلی زاده در «آخرین تماس» در کنار حامد بهداد نقش مؤثری ایفا کرد و در «رستگاران» سیروس مقدم به یکی از نقش های منفی تلویزیون تبدیل شد. شهرام عبدلی در ادامه به سریال های تاریخی تلویزیونی مانند تبریز در مه، سال های مشروطه و معمایی شاه پیوست. علیرضا افهمی در سریال پرستاران و در سریال سر دلبران محمدحسین لطیفی ایفای نقش کرد و اخیراً در سریال مادام العمر شهید شهریاری صبح روز آخر به ایفای نقش پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید