جمله ای جالب در مورد کیلیان امباپه

جمله ای جالب در مورد کیلیان امباپه

امباپه در هفته های اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. پاری سن ژرمن با سه گل کریم بنزما از چمپیونزلیگ کنار رفت، هرچند دو گل از رئال مادرید پیش است.
عملکرد ضعیف این تیم در جام قهرمانی و پذیرش چندین شکست در چند بازی اخیر نیز باعث نارضایتی هواداران از بازیکنان این باشگاه فرانسوی شد.
اگرچه در روزی که نیمار و مسی توسط هواداران خود در پارک دو پرنس هو شدند، تنها بازیکنی که به شدت مورد اعتراض هواداران پاری سن ژرمن قرار نگرفت، همین بازیکن بود، اما او همچنان قبل از پیوستن به تیم ملی فرانسه با شرایط سختی روبرو بود. با تجربه.

با این حال به نظر می رسد مهاجم تیم ملی فرانسه توانسته این مشکلات را پشت سر بگذارد و با انگیزه ای جدید به تیم ملی کشورش اضافه شده است.
دیدیه دشان به خبرنگاران گفت: او از زمانی که به کمپ آمده بسیار شاد و سرزنده بوده و همیشه لبخند بر لب دارد. فوتبال سخت است اما او شکست مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کرده است. او یکی از اعضای این گروه است و می داند که بازیکن مهم و تعیین کننده ای است. مثل کیلیان و گروه نیست، اما کیلیان در یک گروه است.
امباپه اکنون چندین ماه حساس در پیش دارد. انتظار می رود او در پایان فصل پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن از این تیم جدا شود و به رئال مادرید بپیوندد. این بازیکن همچنین یکی از امیدهای اصلی فرانسه برای دفاع از عنوان قهرمانی جام جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید