واکنش کیلیان امباپه به آخرین حواشی در ارتش فرانسه

واکنش کیلیان امباپه به آخرین حواشی در ارتش فرانسه

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کیلیان امباپه در کمپین ارتش فرانسه غایب بوده و با حمایت مالی برخی شرکت ها از جمله رستوران ها و شرط بندی ها مخالفت کرده است. خبرهایی مبنی بر غیبت کیلیان امباپه در تیم فرانسه و مشکلات او با فدراسیون فوتبال فرانسه شنیده می شود اما این بازیکن این شایعات را تکذیب کرد.

نامه ای از سوی نماینده کیلیان امباپه به مطبوعات فرانسه مبنی بر تایید موضع رسمی این ستاره محبوب و گلزن در خصوص آخرین شایعات منتشر شد.

1. کیلیان امباپه و نمایندگانش در سه سال اخیر بارها این موضوع را با فدراسیون در میان گذاشتند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که ارزش‌هایی که این شرکت‌ها تبلیغ می‌کنند مطابق با خواسته‌های بازیکن نیست.

دوم اینکه غیبت امباپه در برنامه روز سه شنبه به هیچ وجه آشوب نبود و او چاره ای جز برآورده شدن انتظاراتش و تغییر روند برنامه ریزی فدراسیون ندارد.

سه – کیلیان امباپه همیشه جوایز خود را برای حضور در تیم ملی خیریه فرانسه اهدا کرده است و در این مورد تفاوتی نخواهد بود.

چهارم اینکه تصمیم کیلیان امباپه به هیچ وجه وابستگی او به تیم فرانسه را زیر سوال نمی برد و تنها نیاز به مذاکره بین او و فدراسیون است.

پنج – امباپه در بازی روز جمعه مقابل ساحل عاج در ورزشگاه مارسی به میدان خواهد رفت. دلایل این مشکل را باید مرحله به مرحله درک کرد. ما می خواهیم شرایط را بهبود بخشیم و مردم، حامیان مالی و بازیکنان را خوشحال کنیم. همه چیز در مذاکرات بعدی با اسپانسرها و قبل از جام جهانی مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید