چالش امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه

طبق معمول فدراسیون فوتبال فرانسه روز گذشته یکی از برنامه های بازاریابی معمول تیم ملی فرانسه در تمرینات تیمی را رتبه بندی کرد. با این حال، اکیپ گفت کیلیان امباپه در آن حضور نداشت و از حضور در آن خودداری کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که دیگر ستاره های فرانسوی پاری سن ژرمن بدون مشکل در این پرونده حضور داشتند. از سوی دیگر رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه هنوز وارد این موضوع نشده است.

این نشست از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود و اسپانسرهای زیادی در آن شرکت کردند. ناگفته نماند که فدراسیون فوتبال فرانسه از این اقدام امباپه ناراحت است. به نظر می رسد امباپه متقاعد شده است که برخی برندها مشکلات اخلاقی دارند و با روحیه فوتبال همخوانی ندارند و به همین دلیل ستاره فرانسوی در تمرین روز گذشته دیدیه دشان حاضر نشد.

از سوی دیگر، RMC در گزارشی اعلام کرد که امباپه نمی‌خواست نام خود را در کنار برندهایی قرار دهد که هرگز به آن‌ها پایبند نبوده است. به عنوان مثال در آن سال ها نزدیکان امباپه با چندین برند رستوران و سایت شرط بندی مذاکره کردند اما این بازیکن هرگز تمایلی به همکاری با آنها نداشت.

همانطور که اشاره کردیم فدراسیون فوتبال فرانسه هنوز واکنشی به این اتفاق نشان نداده است و باید دید کیلیان امباپه در آستانه بازی دوستانه برابر سیته عاج و آفریقای جنوبی مجازات می شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید