تاثیر تصمیم کیلیان امباپه در بازار نقل و انتقالات

تاثیر تصمیم کیلیان امباپه در بازار نقل و انتقالات

Cadenaser مدعی شده است که روبرت لواندوفسکی، مدیر برنامه رابرت لواندوفسکی به بازیکن رئال مادرید پیشنهاد داده است و اولویت بازیکن لهستانی بازی در گلکسی است.

تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن تمام برنامه های نقل و انتقالاتی رئال مادرید را به هم ریخته و حالا فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه و هم تیمی هایش باید ستاره یا ستاره های دیگری را برای تقویت تیم خود به خدمت بگیرند.

تصمیم امباپه بر تصمیمات و سرنوشت برخی دیگر از بازیکنان نیز تاثیر گذاشت و رادیو کادنا گفت لواندوفسکی یکی از کسانی بود که تحت تاثیر این موضوع نظر خود را تغییر داد و اکنون می خواهد به جای پیوستن به بارسلونا به مادرید برود و به کهکشانی ها برود. به میدان ظاهرا پینی زاهاوی، مدیر برنامه های ستاره لهستانی، به مشتری خود به رئال مادرید پیشنهاد داده و اولویت او را بازی در رئال گفته است.

رئال مادرید تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هیچ اطلاعاتی از فعالیت های خود در بازار نقل و انتقالات منتشر نخواهد کرد و پس از مشخص شدن تکلیف قهرمانی اروپا، پیشنهاد بازیکنانی که به خدمت خواهند گرفت را به روز کرده و پاسخ خواهد داد.

لوا در حالی به رئال مادرید پیشنهاد شد که برخی رسانه های اسپانیایی پیشتر از قرارداد سه ساله او با بارسلونا خبر داده بودند و مدعی شده بودند که این انتقال به زودی نهایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید