جمله جالب درباره جنجالی ترین صحنه استقلال

جمله جالب درباره جنجالی ترین صحنه استقلال

رضا میرزایی پس از پیروزی 2 بر 2 مقابل تیم فوتبال استقلال مقابل گل گهر گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر. به هوادارانی که امروز تا دقیقه 95 ما را تشویق کردند و ناامید نشدند تبریک می گویم. آنها به ما انرژی زیادی دادند و این به ما انگیزه داد تا بازی را 2-1 ببریم.

وی در خصوص خوشحالی مهدی کایدی و سعید مهری گفت: وقتی گل اول را زدم و سپس پنالتی را گرفتم، وقتی دیدم مهدی کایدی و سعید مهری اشک ریختند، این موضوع برایم از میلیاردها پول ارزشمندتر بود. برای ماندگاری تیم در کورس قهرمانی چقدر دلشان با تیم است. این که قلب آنها با تیم بود برای من بسیار ارزشمند بود. وقتی گریه های آن دو بازیکن را دیدم، باور نمی کنید چه احساسی داشتم. با خودم گفتم دانش، انسانیت و همه چیز واقعاً گرم است.

بازیکن استقلال در مورد اینکه ساپینتو در بین دو نیمه در تونل منتهی به زمین خیلی جدی با او صحبت کرد، گفت: به من گفت مثل این هفته در تمرینات و صحبت ها و تاکتیک ها به زمین می روی و کار می کنی. کاری که در تمرین با شما انجام دادم، آن را در زمین بسیار آرام و خونسرد نشان می دهید. انشاالله نتیجه رو عوض میکنی خدا را صد هزار مرتبه شکر. همانطور که خدا همیشه من را می خواست، این بازی هم به این شکل بود.

میرزایی درباره اینکه تماس گلزن با او پنالتی بود یا خیر، توضیح داد: شک نکنید. من ارادت خاصی به عامرخان کلانوی دارم و دوستش دارم. 3 سال حضور در سپاهان هم بازی من بود. عکسی از او در کانال باشگاه گذاشتند. اول آرنج به صورتم زد و بعد از پشت به زانو و مچ پام زد. یک لحظه فکر کردم داور چهارم می خواهد پنالتی را برگرداند. بازی فولاد همینطور بود. ابتدا داور می خواست پنالتی بزند اما بعد از صحبت با دستیارانش گفت پنالتی برای من وجود ندارد. آنها هفته گذشته برای مهدی کایدی مجازات صددرصدی نگرفتند. در بازی با مس رفسنجان پنالتی نگرفتیم. به خاطر شجاعت این داور تبریک می گویم.

وی در خصوص اینکه امروز پس از ورود به زمین و گلزنی در چند بازی بسیار موثر کار کرد و با این تفاسیر گفت: خدا را شکر روزی ذخیره طلایی استقلال می شود. این واقعا تلاش همه بازیکنان استقلال است. تیم ما چقدر بچه خوب و هدفمند دارد. امروز همدلی خود را نشان دادیم. بعد از اینکه بازی را 2-1 بردیم، همه گریه می کردند. بسیار ارزشمند است و تیم فوق العاده است. بارها گفته ام که هر بار که وارد زمین می شوید باید بهترین عملکرد خود را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید