جمله جنجالی ضیا عربشاهی درباره پرسپولیس

جمله جنجالی ضیا عربشاهی درباره پرسپولیس

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی فولاد گفت:

چنگی نیمه اول را دوست نداشت اما نیمه دوم بهتر بود. نمی دانم چرا از مهاجمانمان به خوبی استفاده نمی کنیم و تک مهاجم و تک مهاجم بازی می کنیم و به نظرم این برای یک تیم خوب نیست. درست است که هواداران نمی توانند به ورزشگاه بیایند، اما انرژی و نام پرسپولیس برای تیم های مقابل می تواند بسیار شکننده باشد. اما متاسفانه وقتی وارد زمین می شویم با یک مهاجم 1-3-2-4 بازی می کنیم که مهاجم سایه با مهاجم نوک بازی می کند و در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشتیم و توپ درگیر شد. میانه میدان و در یک سوم میانی تیم فولاد یا یک سوم میانی پرسپولیس بود.

ضیاء عربشاهی افزود:

پرسپولیس در نیمه دوم بهتر شد. ما موفق شدیم با عملکرد بهتر و بازی بهتر و قابل قبول بازی را ادامه دهیم و بازی را به خوبی به نفع پرسپولیس به پایان رساندیم اما در مجموع نیازی به استرس در بازیکنان نداشتیم. پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند. درست است که جناح چپ و راست خوبی داریم، اما دلیلی برای بازی با یک مهاجم وجود ندارد. مربی موفقی که می تواند خوب حرکت کند و بهترین نفرات را رها کند و بهترین نتیجه را کسب کند، فکر می کنم با کمی ترس و لرز وارد زمین می شویم و این باعث می شود بازی قابل قبولی را که تماشاگر دوست دارد انجام ندهیم. باید بتوانیم در کنار یک بازی قابل قبول گلزنی کنیم.

ضیاء عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد:

پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند و مهاجمانی که در نیمه دوم به میدان آمدند نشان دادند که بازیکنان قابل قبولی هستند و با اشاره به گلزن بودنشان ثابت کردند. اما در خط دفاعی مشکل داریم و بازیکنانی که به جای کنعانی، شجاع، نورالهی و مغانلو اضافه شدند، بازیکنانی بودند که در تیم هایی بودند که یحیی حضور داشت و یحیی آنها را انتخاب کرد و به تیم آورد و آنها هم می خواهند. زمان بازی با هم است.ساختار تیمی برانکو، کالدرون و آقای یحیی تغییر کرده است و بهبود کار تیمی آنها زمان می برد.

ضیاء عربشاهی با اشاره به اینکه پرسپولیس نیازی به بازیکن خارجی ندارد، گفت:

وقتی نعمتی، ابراهیمی و فرج را به عنوان مربی یا سایر بازیکنانی که به اندازه کافی می شناسم و قبلاً در تیمم بازی کرده ام به خدمت می گیرم، فکر نمی کنم نیازی به جذب بازیکنان خارجی داشته باشم. بازیکن خارجی پول خوب می خواهد. ابتدا باید بدهی های خود را بپردازیم که ناشی از مغایرت در مدیریت و هیئت مدیره است. ما باید حرفه ای تر باشیم، در بحث مدیریت ضعف داریم و این ضعف باعث انباشته شدن بدهی ها و به ضرر تیم می شود. حالا اگر بدهی کالدرون را نپردازیم، پنجره بسته باعث فروپاشی روحی تیم می شود. به نظر من نیازی به جذب بازیکن خارجی نداریم و اگر قرار است یک خارجی را هدایت کنیم باید همان بشار را بیاوریم.

ضیاء عربشاهی درباره انتخاب مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه گفت:

آقای سجادی باید هیات مدیره باشگاه را در نظر بگیرد. از آنجایی که دو بازیکن سابق استقلال در هیات مدیره این تیم حضور دارند، آقای سجادی باید دو بازیکن پیشکسوت پرسپولیس را در هیات مدیره قرار دهد و یک مدیر پرسپولیسی بیاورد. آقای آجورلو دوست من است و پرسپولیسی است و تعجب می کنم که چطور مدیریت باشگاه استقلال را برعهده گرفت و فکر می کنم آقای سجادی باید مدیری را انتخاب کند که پرسپولیسی باشد و دلش مثل هواداران باشد و خودش هم باشد. با هواداران و تیم همدردی می کند.

ضیاء عربشاهی در پایان گفت:

پرسپولیس آنقدر قوی است و برند بالایی دارد که می توانند اسپانسر زیادی بگیرند و اینطور نیست که بخواهیم اسپانسر بیاوریم و او به تعهدش عمل نکند. برند پرسپولیس خیلی بالاست و خیلی ها دوست دارند این تیم را اسپانسر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید