هشدار جدی محسن یوسفی به استقلال و فرهاد مجیدی

هشدار جدی محسن یوسفی به استقلال و فرهاد مجیدی

محسن یوسفی، بازیکن چپ با اخلاق قبلی استقلال، معتقد است سیاوس یزدانی باید با عملکرد فنی خود متوجه اشتباه اسکوچیچ شود. گفت و گو با هافبک سابق استقلال را در ادامه می خوانید:

* استقلالی ها یک سری بازی ها را خیلی خوب انجام دادند و نتایج خوبی گرفتند و چند بازی را هم به لحاظ اقتصادی انجام دادند و با اینکه کیفیت خوبی نداشتند اما با دفاع منطقی توانستند از گل های خود دفاع کنند.

* شاگردان عنایتی اگرچه تیم خطرناکی از خود به نمایش گذاشتند اما از تجربه لازم فاصله دارند و به راحتی گل می زنند هرچند هجومی هستند. در این دیدار هم تقریبا همین طور بود و به راحتی دو گل از استقلال زدند. استقلال هم مثل بعضی بازی ها با مراکز خوب مهدی پور و ضربه سر بازیکنانی مثل مطهری. زستد و رمضانی در این دیدار گلزنی کردند.

* خط دفاعی استقلال در این فصل عملکرد خوبی داشته است و در این بین سیاوش یزدانی نقش مهم و غیرقابل انکاری است. با محرومیت شجاع خلیل زاده اسکوچیچ انتظار می رفت وی در دیدار مقابل امارات از سیاوس یزدانی استفاده کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و این تصمیم سرمربی تیم ملی تاثیر منفی بر روحیه یزدانی گذاشت. نحوه مونتاژ این بازیکن به گفتگوی ملی پوشان و مربیان استقلال با او برمی گردد تا این بازیکن دچار افت روحی و فنی نشود یا حتی با روحیه قوی تر و پشتکار بهتر بتواند به مربی ملی ثابت کند که به خصوص در این اشتباه است.

* حالا شاید با حرکتی که سیاوش در فن بازی انجام داد، اسکوچیچ بگوید وضعیت روحی او را مناسب ندیدم و برایش بازی نکردم. به نظر من سیاوش باید در عملکرد فنی اش اشتباه کند و این به خاطر توانایی های فنی او در لیگ است نه اینکه حرکتی انجام دهد که مشکوک باشد.

* طبیعی است که یک مربی باشگاه از بازیکنانش محافظت کند. بازیکنی که با روحیه خوبی وارد اردوی تیم ملی شد و انتظار می رفت از او در تیم ملی استفاده شود اما ناامید و ناامید از اردوی تیم ملی به باشگاهش بازگشت.

* مجیدی یک سری بحث‌ها را باید برای بازیکنان با سرمربی تیم ملی انجام دهد، اما از طرفی باید به بازیکنانش هم بفهماند که بحث استقلال جدای از استقلال نیست. موضوع تیم ملی درست است که تیم ملی در اولویت است اما نتایج استقلال هم برای همه مهم است و سیاوش یزدانی نباید اتفاقاتی که در تیم ملی افتاد را به استقلال برساند و میلیون ها استقلالی را با کودکی اش ناراحت کند.

* صالح حردانی در یکی دو فصل اخیر بازیکنان باکیفیتی از خود نشان داده و فکر می کنم استقلال با جذب او در نقل و انتقالات زمستانی عملکرد خوبی از خود نشان داده است. در کل استقلال از نظر بازیکن تیم خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید