هشدار جدی به فرهاد: مجیدی باید به وظیفه خود عمل کند

هشدار جدی به فرهاد: مجیدی باید به وظیفه خود عمل کند

علی حاج اکبری بازیکن و پیشکسوت سابق استقلال درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار روز یکشنبه مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: متاسفانه با توجه به حواشی که وجود دارد استقلال روحی و روانی دارد ناراحت است. فکر کنید طبیعی است چون دو مدافع خوب استقلال را از این تیم گرفتند، متاسفانه ما ایرانی ها به گونه ای هستیم که ذهن منفی داریم، شاید گرفتن یزدانی و مرندمند برای استقلال قانونی بود اما ذهنیت منفی می گوید که پشت صحنه. باندها نقش بازی کرده اند. من فکر می کنم وظیفه مربی این است که در این شرایط ظاهر شود و تیم را به سطح عالی برگرداند، در غیر این صورت اگر تیم باید بهترین بازیکنان را داشته باشد، همه می توانند به این نتیجه برسند اینجاست که هنر مربیگری وارد بازی می شود.

وی افزود: فکر نمی کنم تیم نیاز چندانی به این دو بازیکن داشته باشد. شاید بگویند استقلال خوب بازی نمی کند اما به هر حال دارد نتیجه می دهد. من نمی خواهم این کلمه را به کار ببرم اما اینکه می گوییم استقلال مقابل حریف تحقیرآمیز است، درست نیست. استقلال فوتبال بازی می کند و تنها تیم بدون باخت در لیگ برتر است. استقلال بازیکنان خوبی مثل یمگا و حسین زاده دارد. بازی در تهران است و شرایط استقلال در ورزشگاه آزادی متفاوت است و فکر می کنم با گل گهر به پایان برسد.

پیشکسوت فوتبال کرمان درباره شرایط گل گهر در آستانه بازی یکشنبه مقابل استقلال گفت: خوبی آقای گله نویی که خیلی از مربیان آن را ندارند این است که فصل را خوب شروع می کند و از این طریق بازیکنان خوبی جذب می کند. او در طول مسابقات بازیکنانی را به خدمت گرفت که اگر قرار باشد فصل آینده در این تیم بماند، نقاط ضعف او را نیز برطرف کرده اند. قطعاتی که آقای قلعه نویی جذب کرده اند شاید اسم و رسم نداشته باشند اما از نظر فنی خوب هستند.

حاج اکبری ادامه داد: شرایط روحی و روانی که برای استقلال ایجاد شده بود از قبل برای گلگوتا وجود داشت. هفت امتیاز از این تیم گرفته شد و اگر نبود این تیم می توانست در کورس قهرمانی قرار بگیرد. گل گهر چندین بازی تحت تاثیر کسر امتیاز قرار گرفت اما حالا به شرایط خوب بازگشت و نتایج خوبی کسب کرد. ضمن اینکه بازیکن خوبی مثل سعید صادقی دارند.

وی خطاب به سعید صادقی توضیح داد: در ابتدای فصل به عنوان کارشناس به کرمان دعوت شدم. با توجه به شناخت قبلی که از سعید صادقی داشتم، از این بازیکن تمجید کردم و دیدم که اعضای باشگاه گل گهر و خود آقای قلعه نویی به کیفیت او واقف هستند و درباره او نظر دارند.

کرمانی کرمانی پیشکسوت استقلال در پایان درباره پیش بینی خود از دیدار روز یکشنبه استقلال و گل گهر گفت: استقلال بازی سختی مقابل گل گهر خواهد داشت، هر دو تیم استقلالی هستند، من چندین سال با آقای قلعه نویی فوتبال بازی کردم و برای من در این بازی احترام قائل هستند. استقلال هم تیم بزرگی است اما با توجه به اینکه کرمانی هستم پیش بینی بازی برایم سخت است و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کند برنده شود.

دیدگاهتان را بنویسید