هشدار جدی به فرهاد مجیدی برای رویارویی با امیرگله نویی

هشدار جدی به فرهاد مجیدی برای رویارویی با امیرگله نویی

حسین فرزامی درباره تساوی بدون گل استقلال و نساجی قمشهر در هفته بیستم لیگ برتر گفت: نسبت به گذشته حساس شده است. پرسپولیس هم موفق شد مس رفسنجان را شکست دهد و برتری خود را با استقلال به 3 برساند. هر دو تیم باید در هفته بیست و یکم یک دیدار سرنوشت ساز مقابل گل گهر و نفت آبادان برگزار کنند و این دو دیدار می تواند نقش تعیین کننده ای برای هر دو تیم در آینده داشته باشد.

وی افزود: استقلال در دقایق ابتدایی بازی می توانست دو بار دروازه نساجی را باز کند اما تیر دروازه مانع از این اتفاق شد. این در حالی است که علیرضا حقیقی که درون دروازه نساجی حضور داشت، روز خوبی را پشت سر گذاشت و چندین بار توسط استقلال گل صددرصدی را به ثمر رساند و همین امر باعث شد تا آبی ها تنها یک امتیاز به دست آورند.

یکی از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره صحبت سیاوش یزدانی در مورد سربازی اش گفت: کار برای این بازیکن سخت می شود. اگر این روند ادامه پیدا کند ممکن است حتی با این وضعیت روحی هم نتواند به فوتبال ادامه دهد. از مسئولان بیشتر انتظار می رود تا یک ملی گرا در چنین شرایط سختی قرار نگیرد. سوارکاری هم برای استقلال و هم برای تیم ملی زحمت می کشد و یکی از اخلاق های کشورمان است که تا به حال نشنیده ایم وارد مشکلات حاشیه ای شویم.

وی ادامه داد: از این رو کادرفنی باشگاه استقلال باید هرچه سریعتر برای رفع این مشکل چاره اندیشی کند. بنابراین انتظار می رود مشکل یزدانی حل شود تا او به فوتبال بازگردد.

فرزامی درباره دیدار روز یکشنبه آبی پوشان و گل گهر سیرجان گفت: باز هم مجیدی باید به مصاف یکی از مربیان سابقش برود. گل گهر در دو بازی اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. او توانست مقابل پرسپولیس به تساوی برسد و مقابل نفت آبادان پیروز شود و حالا جدال مجیدی با قلعه نویی با توجه به شرایط جدول و شرایطی که استقلال در آن استقلال دارد، حساس تر از گذشته خواهد بود. قلعه نویی که این روزها تیمش خوب کار می کند نمی خواهد در این بازی ببازد. بنابراین باید تا روز یکشنبه منتظر ماند و دید نتیجه جدال دو استقلالی قدیمی چه خواهد شد.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف خود گفت: این بازیکن در ابتدای فصل در تمامی مسابقات حضور داشت اما هنوز نظر خود را تغییر نداده است. هواداران به حضور مستمر او در زمین و عملکرد ضعیف او بسیار انتقاد می کنند. این ژست مقابل نساجی موفق به گلزنی و گلزنی نشد و هواداران از مربی انتظار دارند که تغییری در خط حمله خود ایجاد کند تا گره از گل استقلال باز شود و این تیم بتواند در هفته های آینده گل های مهم و سه امتیازی را کسب کند. بیشتر درج کنید.

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تنها یک بازی تا دربی باقی مانده است. با توجه به نتایجی که هر دو تیم در هفته بیستم به دست آوردند و دو نبرد سختی که مقابل گل گهر و نفت دارند، حساسیت این بازی بیشتر شده و شاید با نتایج هفته بیست و یکم قهرمان در پایان دربی تقریباً قطعی است.

دیدگاهتان را بنویسید