هشدار جدی به فرهاد مجیدی درباره این ستاره

هشدار جدی به فرهاد مجیدی درباره این ستاره

فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت استقلال در خصوص تساوی یک بر یک پایتخت مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: این دیدار یکی از ضعیف ترین دیدارهای استقلال در این فصل بود. «البته بازی در اراک سخت بود و شرایط ورزشگاه باعث از بین رفتن روحیه بازیکنان شد.

وی ادامه داد: استقلال در این فصل تیم پرتلاشی است و بازیکنان در دیدار با آلومینیوم کمتر صاحب توپ شدند و همین باعث شد فرصت بیشتری به حریف بدهند. بازی در اراک به دلیل آلودگی هوا و مسیر تهران به اراک بسیار سخت بود و بازیکنان با ضرر بدنی مواجه شدند و در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید. رسول حتیبی هم تیم خوبی را گرد هم آورد و زمان خوبی بود که استقلالی ها در بازی بعدی آن امتیازها را از دست ندهند.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد فنی آبی پوشان پایتخت گفت: استقلال از قدرت بدنی نسبتا خوبی برخوردار است و در حال حاضر تاکتیک ها بسته شده است اما بازیکنی مثل مهدی قائدی نداریم که بتواند موقعیت های مختلف را انجام دهد و فرهاد مجیدی باید به فکر این باشد. چنین بازیکنی. برای بازی با توپ. “حریف را در وسط زمین نگه دارید.

فلاحت زاده افزود: تیم دونده ای مانند آلومینیوم اراک توانسته از این مشکل نهایت استفاده را ببرد و در میانه راه استقلال قرار بگیرد. از دست دادن این امتیازات می تواند روزهای سختی را پیش رو داشته باشد. بازیکنان باید کمی حرفه ای تر بازی را تماشا کنند و اگر این اتفاق می افتاد شاید استقلال مقابل آلومینیوم پیروز می شد. آبی ها خیلی ساده بازی می کنند. بازیکنان استقلال خیلی افسرده هستند و خیلی خوب بازی می کنند. درست است، این را می توان دور زد – اما نه مگر اینکه شما یک تکنسین باشید که می داند او چه می کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد دفاعی آبی های پایتخت گفت: خط دفاعی تیم ما تا اینجای کار بسیار خوب بوده و سیدحسین حسینی خط امنیتی خوبی ایجاد کرده است. وقتی به سیاوش یزدانی نگاه می کنیم می فهمیم که او شرایط بهتری دارد و سایر بازیکنان شرایط بهتری داشته اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند تا پایان فصل به عنوان مدعی قهرمانی با حریفان خود رقابت کند؟ وی گفت: فرهاد مجیدی تیم خوبی را جمع آوری کرد. شاید او خیلی خوب بازی نکند اما خوب بازی کردن برای استقلال مهم نیست و قهرمانی برای این تیم مهم است. اگر کمی خوش شانس باشیم می توانیم قهرمان شویم. استقلال اگر بتواند مس رفسنجان را شکست دهد می تواند در هفته های آینده شرایط بهتر و تمرکز بهتری کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید