هشدار جدی به فرهاد مجیدی برای جام حذفی

هشدار جدی به فرهاد مجیدی برای جام حذفی

حسن روشن مهاجم اسبق تیم استقلال در خصوص بیانیه نویسی دو تیم استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر در چند روز اخیر، بازی جام حذفی مقابل نساجی مازندران و دیگر مسائل مربوط به این تیم و … توضیحاتی ارائه کرد. سرمربی آن:

از اظهارات اخیر پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر خبر دارید؟

واقعاً نمی دانم کجای دنیا چنین اتفاقاتی می افتد که ما اینقدر با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم؟ اصلاً فوتبال را فراموش کرده ایم و مدام در مورد هم بیانیه می نویسیم! اینجاست که مردم باید فوتبال ببینند نه بیانیه. هواداران استقلال و پرسپولیس اگر می خواستند پیام ها، بیانیه ها و مطالبی را که به فوتبال نمی آمد بخوانند روزنامه می خواندند. آنها می خواهند فوتبال تماشا کنند. این دو تیم هر زمان که نبرد دارند باید در زمین بجنگند. در عین حال، هر دو تیم از این اظهارات بازنده هستند.

تو چی میگفتی

چرا که رقبای این دو تیم از اینکه می بینند استقلال و پرسپولیس دور هم جمع شده اند تا از آشفتگی هر دو باشگاه استفاده کنند، خوشحال می شوند. وقتی استقلال یا پرسپولیس از تمرکز خارج می شوند، رقبای این دو تیم سود خواهند برد. در حالی که اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است، وقتی دو تیم دشوار ایرانی در خیلی از مسائل کنار هم هستند. مثل اتفاقی که در اوایل این فصل افتاد.

یعنی نمک و امثال آنها، درسته؟

آره. درست است که استقلال استارت این کار را کرد اما به هر حال پرسپولیس هم این ماجرا را دنبال کرد و حالا هر دو تیم از تبلیغات محیطی بازی هایشان درآمد ثابتی دریافت می کنند. این فقط یک مثال است. استقلال و پرسپولیس باید کنار هم بیرون از چمن باشند. این دو تیم با حمایت قاطع مردم هر کاری می خواهند انجام دهند. آنها حتی می توانند با سازمان لیگ و فدراسیون روبرو شوند و هیچ کدام یک هفته بازی نکنند.

آیا می دانید با توجه به تقسیم بندی این دو تیم دولتی توسط وزارت ورزش و انتخاب اعضای هیئت مدیره هر دو باشگاه توسط وزیر، این امر غیرممکن است؟

آره! بعید می دانم خود آقایان هر کاری می کنند تا در چنین مواقعی از چنین اتحادی بین دو تیم بزرگ ایران جلوگیری شود، اما به هر حال حضور این دو تیم در کنار هم بیشتر به نفع این دو باشگاه است تا آنها. غیبت

آیا می دانید فرهاد مجیدی در آخرین صحبت هایش گفته بود که مخالف بیانیه ای درباره باشگاهش است و می خواهد تمام شود؟

مجیدی کار درستی کرد. باشگاه اصلا نباید بیانیه ای بدهد. ابتدا باید به سرمربی تیم اطلاع دهند. اما اینکه خودش از طرفی به یحیی پرید و از تصمیم کمیسیون انضباطی انتقاد کرد و از طرف دیگر این حرف ها را زد، مصداق «ایمان به قسم حضرت عباس یا دم خروس است». ” با همه این صحبت ها معتقدم هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید هوای همدیگر را بیرون از زمین داشته باشند چرا که آنها با مردم هستند و هر کاری می توانند با مردم انجام دهند.

استقلال در جام حذفی باید به مصاف نساجی برود که در دو دیدار مقابل این تیم به تساوی بدون گل دست یافت. این بازی را چگونه پیش بینی می کنید؟

نمی گویم فرهاد مجیدی کاری را که من می خواهم انجام می دهد، اما اگر جای او بودم با جایگاه خوبی که در لیگ برتر دارم، روی آن رقابت ها تمرکز می کردم و تیم دومم را به جام حذفی می فرستادم. با دو هدف؛ اول اینکه نفرات دوم تیمم را آماده می کنم و در شرایط مسابقه قرار می دهم تا از آنها عقب نمانند و دوم اینکه اگر تیم اصلی من در جام حذفی شکست بخورد روحیه آنها نخواهد بود. برای بازگشت به لیگ خراب شود.

اما مجیدی گفت نباید با بازیکنانش مصاحبه کرد چون می خواهد امسال با تمرکز و تمام توان برود و جام را بالای سر ببرد، برخلاف دو فصل گذشته که در فینال جام را از دست داد؟

به هر حال این نظر اوست و قابل احترام است اما به شرطی که خودش فکر نکرده باشد. می خواهم بگویم مشاورانش هم همین نظر را دارند. چون اگر هر دو جام را ببرم دیگر به استقلال سهمیه آسیایی نمی دهند. وگرنه چه اشکالی دارد؟ امیدواریم هر دو جام را به دست بیاورد. این باعث خوشحالی استقلالی ها می شود. اما باید به خاطراتش هم توجه کند.

دیدگاهتان را بنویسید