برنامه فرهاد مجیدی برای جام حذفی چیست؟

برنامه فرهاد مجیدی برای جام حذفی چیست؟

در مرحله یک شانزدهم جام باشگاه های کشور، تیم استقلال تهران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نود ارومیه است.

شاگردان استقلال پس از پنج تساوی متوالی با پیروزی مقابل پیکان و سپاهان به این دیدار رسیدند. در حال حاضر “آبی ها” با رای کمیسیون انضباطی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر هستند اما در مسابقات حذفی هدف مهمی را دنبال می کنند.

فرهاد مجیدی روز گذشته در نشست خبری تایید کرد که پس از دو فصل ناکامی متوالی در فینال جام حذفی، او و شاگردانش به دنبال اهداف بزرگی هستند و به دنبال جبران هستند.

این مربی همچنین اعلام کرد که به بازیکنانی که در این فصل بیشتر در ترکیب اصلی حضور داشتند استراحت می دهد که بر این اساس بازیکنان رودی زستاد، کوین یمگا، امیرحسین حسین زاده، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، سیاوس یزدانی، سید حسین حسینی هستند. . سرمربی تیم اجازه استراحت داد.

وریا گفوری نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات غایب است و رشید مظاهری آخرین مصدوم آبی هاست که قطعا بازی امروز را از دست داد.

غیبت حسینی و مظاهری باعث می شود تا علیرضا رضایی دوباره در دروازه استقلال حاضر شود. این بازیکن جوان پیش از بازگشت حسینی به درب آبی پوشان پس از نمایشی در این فصل فرصت بازی داشت. تغییرات زیادی در خط دفاعی ایجاد خواهد شد.

محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر و عارف آقاسی در حال حاضر در سیستم سه دفاعی حضور دارند و رزبه چشمی، سعید مهری، سبحان کاگانی و بابک مرادی بازیکنانی هستند که نسبت به سایرین فرصت کمتری برای بازی در ترکیب اصلی دارند. آنها داشتند.

در خط حمله آرمان رمضانی، امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی سه بازیکنی هستند که شاید گزینه ای برای حضور در ترکیب اصلی باشند. در این پست امیرعلی صادقی نیز حضور دارد که جانشین این سه بازیکن بود.

به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل نود ارومیه به شرح زیر است:

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، عارف آقاسی، سبحان کاگانی، روزبه چشمی، سعید مهری، بابک مرادی، آرمان رمضانی، امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی.

دیدگاهتان را بنویسید