هشدار جدی به پرسپولیسی ها برای رویارویی با این استقلال

هشدار جدی به پرسپولیسی ها برای رویارویی با این استقلال

اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر در سال جدید مقابل ورزشگاه شهید دستگردی مقابل هواداران برگزار می شود.

عباس اعی، هافبک سابق پرسپولیس که خاطرات خوبی هم از قهرمانی در لیگ هفتم با این تیم دارد، نظر خود را درباره این دیدار خبری ورزشی بیان کرد که بی معنی نیست.

بدون مقدمه می خواهیم مستقیم به سراغ بازی پرسپولیس و هواداران برویم. این دیدار را چگونه ارزیابی می کنید؟

با وجود اینکه تیم هواداران جدید از لیگ دسته اول صعود کرده است، اما تیم رضا عنایتی مقابل تیم های بزرگ واقعا خوب بازی می کند!

آیا این هشدار به مربیان پرسپولیس است؟

آقای یحیی و مربیان پرسپولیس همه دوستان من هستند و این را به خوبی می دانند. هواداران پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و تیم های مبارز فراتر از حد انتظار ظاهر شدند. دست کم گرفتن این تیم می تواند خطرناک باشد.

پرسپولیس قطعا مقابل هواداران هجومی بازی خواهد کرد، چرا که ناامیدانه باید پیروز شود. موافقید؟

شک نکنید که اینطور خواهد بود اما باید مراقب حملات و ضربات آزاد حریف باشید. بازی در همان موارد ادامه داشت که پرسپولیس گل زد و 2 بر 2 به پایان رسید. هر چند یکی از گل ها به نظر می رسید مهاجم حریف حیله گر و با دست به توپ ضربه بزند اما نتیجه 2 بر 2 ثبت شد.

بازیکن اصلی این بازی چه کسی خواهد بود؟

اگر مهدی ترابی خودش باشد می توان او را برنده پرسپولیس نامید. با این حال بقیه پرسپولیسی ها هم برای قهرمانی می جنگند و اهمیت این 3 امتیاز را می دانند.

یحیی گل محمدی در این دیدار به دلیل دریافت کارت قرمز در دربی و پنالتی نمی تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. فکر می کنید این روی عملکرد سرخپوشان تاثیری خواهد داشت؟

در طول هفته آقای گل محمدی تمرینات خود را انجام دادند و حمید مطهری دستیار ایشان است که هماهنگی زیادی با یکدیگر دارند. اگرچه حضور سرمربی بسیار مهم است اما معتقدم آقای یحیی و مطهری اجازه نمی دهند مشکلی در این زمینه ایجاد شود و کریم باقری نیز در ستاد پرسپولیس حضور دارد.

این روزها صحبت ها برای برابری ایران در جام جهانی 2022 قطر بسیار داغ شده است. به نظر شما قرعه کشی ما آسان است؟

قرعه کشی ما ممکن است ساده ترین در میان آسیایی ها باشد، اما هرگز آسان نیست!

تعبیر جالبی داشتی میشه بیشتر توضیح بدی

انگلیس از هر نظر یکی از مدعیان قهرمانی است. بهترین لیگ باشگاهی دنیا را دارد و ستاره هایش قیمت های نجومی دارند. گرت ساوت گیت نیز از زمان تصدی مسئولیت عملکرد خوبی داشته است. این گروه خیلی راحت خوانده می شود، فکر نمی کنم درست باشد.

و تیم ملی آمریکا؟

تیم ملی آسیب دیده آمریکا ما در جام جهانی 1998 فرانسه حضور دارد و باید بدانید که برای انتقام شکست مقابل ایران صف آرایی می کند. او همچنین بازیکنان زیادی در اروپا دارد که معروف ترین آنها کریستین پولیشیچ ستاره چلسی است. این تیم اصلا ضعیف نیست و بازی بسیار سختی با آنها داریم. البته امیدوارم با تلاش و همت ایرانی ها مثل جام جهانی فرانسه آمریکا را شکست دهیم اما آسان نیست.

به نظر شما کدام تیم در پلی آف به مصاف ایران می رود؟

از اسکاتلند، اوکراین و ولز می خواهم با گرت بیل (ولز) بازی کنم.

آیا می توانیم روی شکست حریف خود در پلی آف گروهی در جام جهانی حساب کنیم؟

هدف همین است. شما همچنین می توانید برای شکست دادن انگلیس تلاش کنید، اما چگونه می توانید به آن دست پیدا کنید؟ بدون آمادگی و برنامه ریزی مناسب، نمی توانید در جام جهانی موفق شوید یا حداقل غافلگیری کنید. همه باید تجهیزات عالی داشته باشند و فدراسیون موظف است از این به بعد یک بازی دوستانه خوب تدارک ببیند. با این حال در اخبار شنیدم که تیم های خوب آمریکایی و اروپایی با ما بازی نمی کنند زیرا از قبل برای فیفا برنامه دارند یا در مسابقات قاره ای خود شرکت می کنند. البته ممکن است این بهانه خوبی نباشد و برای موفقیت باید یک حریف تدارکاتی مناسب پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید